رشته‌های حذف شده دانشگاه آزاد را از وزارت علوم پیگیری می‌کنیم

اسکندری با اشاره به حذف برخی رشته محل‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم گفت: مسئولان دانشگاه آزاد در پی احیاء رشته‌های حذف شده در تعامل با وزارت علوم هستند.

به گزارش ایسکانیوز، صالح اسکندری عضو هیات‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول امور رسانه‌ای این دانشگاه با بیان اینکه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیل دانشگاه به فعالیت خود در این خصوص ادامه خواهد داد و جلسات فوق‌العاده‌ای با مدیران کل مربوطه برگزار می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله در تعامل مثبت معاونت آموزشی با وزارت علوم به زودی مشکل برطرف خواهد شد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به توافق مکتوب وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی درباره رشته‌های حذف شده، عنوان کرد: دانشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و هیئت علمی لازم را در این رشته‌ها جذب نموده و اکنون این اعضا در دانشگاه‌ها حضور دارند و تمام استانداردهای لازم برای این رشته‌ها در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی رعایت شده است.

عضو هیات‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی امیدواری کرد با همراهی و همدلی به وجود آمده بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به زودی این مشکل برطرف شود و خطاب به کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در کل کشور، گفت: جای هیچ نگرانی نیست و انشاءالله به زودی کد رشته محل‌ها باز خواهند شد.

200

منبع: تسنیم

کد خبر: 800321

وب گردی

وب گردی