کریک: شاید مثل گیگز سال‌ها برای یونایتد بازی کنم

هافبک با تجربه شیاطین سرخ می‌گوید که ممکن است سال‌ها برای این تیم همچون رایان گیگز بازی کند.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از دیلی میل، مسئولان باشگاه منچستریونایتد بعد از عملکرد درخشان مایکل کریک تصمیم گرفتند که قرارداد این هافبک را یک سال دیگر تمدید کنند.

هافبک سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در حالی قراردادش با یونایتد تمدید شد که قبلا رایان گیگز توانسته بود تا ۴۰ سالگی برای منچستریونایتد بازی کند. این‌ در حالی است که کریک اکنون ۳۵ سال سن دارد.

مایکل کریک درباره حضور در یونایتد، گفت‌: راستش را بخواهید من اصلا به موضوع سن فکر نمی‌کنم و فقط سال به سال به خودم و تیم فکر می‌کنم. من این حرف را سال پیش هم گفتم و سال آینده نیز آن را خواهم گفت‌. چیزهای زیادی از گیگز یاد گرفتم. من با بازیکنانی بزرگ همچون گیگز، اسکولز و نویل هم تیمی بودم و می‌دانم که آنها با چه شرایطی توانستند در تیم بازی کنند. بازی در کنار رایان گیگز افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شد. شاید من هم مثل او سال‌ها بتوانم بازی کنم و در ترکیب یونایتد قرار بگیرم.

ستاره منچستریونایتد در ادامه صحبت‌های خود گفت‌: بعد ازموفقیت پارسال، امیدوار هستیم که امسال بتوانیم جام‌های بیشتری کسب کنیم و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته باشیم. باشگاهی مانند منچستریونایتد باید همیشه در لیگ قهرمانان حاضر باشد و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند. همیشه باید با بهترین تیم‌ها رقابت کنیم تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم.

604

کد خبر: 800337

وب گردی

وب گردی