سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گونه وابستگی سیاسی به هیچ کدام از گروه ها و طیف های خاص نداشته و به صورت مستقل در راستای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشجویی به اقشار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول خدمتگزاری است.

دکتر مجتبی علوی فاضل افزود: نسل دوران جنگ به خوبی مسائل مربوط به حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه را به ما منتقل کردند و وظیفه داریم با امانتداری کامل این مهم را به نسل های بعدی منتقل کنیم، بنابراین بهتر است به عنوان فعالیت های فرهنگی ماندگار در پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی روی این مهم بیشتر کار شود.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح از زحمات دکتر محمد موسایی تجلیل و دکتر رضا محمدعلی نژاد به عنوان سرپرست واحد رامهرمز معرفی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر شهرام لک رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، دکتر سروش زرین آبادی رییس دبیرخانه این استان، جمعی از مدیران و مسوولان دانشگاهی و مسئولان محلی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز حضور داشتند.

200/202

کد خبر: 800343

وب گردی

وب گردی