محدودیت ترافیکی عید سعید فطر اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور ومرور مربوط به تعطیلات عید سعید فطر را اعلام کرد.

بنا به اعلام این پلیس، در صورتی که عید سعیدفطر روز یکشنبه چهارم تیرماه اعلام شود، همه محدودیت ها و ممنوعیت ها در اطلاعیه ذیل، یک روز جلوتر اعمال می شود.

- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه ( 4 تیرماه) تا ساعت 6 روز شنبه ( 10 تیرماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد، محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج – چالوس

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج _چالوس کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) تا 3 بامداد روز دوشنبه (5 تیرماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) تا 3 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز دوشنبه ( 5 تیرماه) تا 1 بامداد روز سه شنبه ( 6 تیرماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه ( 5 تیرماه) تا ساعت 1 بامداد روز سه شنبه ( 6 تیرماه) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است.

- تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 12 روز جمعه (9 تیرماه) تا 3 بامداد روز شنبه (10 تیرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت 15 روز جمعه ( 9 تیرماه) تا 3 بامداد روز شنبه ( 10 تیرماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) تا ساعت 6 روز چهارشنبه ( 7 تیرماه) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز پنجشنبه ( 8 تیرماه) و نیز از ساعت 8 روز جمعه (9 تیرماه) تا ساعت 12 ظهر روز شنبه ( 10 تیرماه) ممنوع است.

- همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه (9 تیرماه ) تا 1 بامداد روز شنبه (10 تیرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه، با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

محور فیروزکوه

- تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) و همچنین از ساعت 8 تا روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور آزادراه کرج – قزوین

- تردد کلیه کامیون ها، تریلرها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی در محور آزاد راه کرج - قزوین از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) در مسیر شرق به غرب (باند شمالی) و ساعت 8 تا 24 روز جمعه ( 9 تیرماه) در مسیر غرب به شرق (باند جنوبی) این محور، ممنوع است.

محور قدیم رشت – قزوین

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلی های حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی در محور قدیم رشت- قزوین از ساعت 13 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه ( 1 و 4 تیر) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه، دو شنبه و سه شنبه مورخ 2 ، 5 و 6 تیرماه در این محور ممنوع است.

محور قدیم ساوه - همدان و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلی های حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) تا ساعت 24 روز سه شنبه ( 6 تیرماه) در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور آزادراه ساوه - همدان است.

محدودیت تردد در آستارا - اردبیل و اردبیل - سرچم و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 5 و 6 تیرماه در محورهای فوق ممنوع اعلام شده است.

محدودیت تردد در محور سلفچگان – قم

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 18 تا 24 روز جمعه (9 تیرماه) در این محور ممنوع است.

محور شیروان – بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز یکشنبه ( 4 تیرماه) و از ساعت 14 تا 24 روز سه شنبه ( 6تیرماه) از محورهای فوق ممنوع است.

محور اصفهان – بروجن- لردگان- ایذه و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز یکشنبه (4 تیرماه) تا ساعت 24 روز جمعه ( 9 تیرماه) از محورهای یادشده ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان- الیگودرز - خرم آباد و خوزستان است.

محور یاسوج – لردگان – بروجن - اصفهان و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز یکشنبه (4 تیرماه) تا ساعت 24 روز جمعه (9 تیرماه) از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان - یاسوج اعلام شده است.

محور اهواز –هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز - شهرکرد

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز یکشنبه (4 تیرماه) تا ساعت 24 روز جمعه ( 9 تیرماه) از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اهواز –اندیمشک - خرم آباد – اصفهان - شهرکرد است.

محور تبریز- اهر- مشکین شهر، بستان آباد- اردبیل،اهر - هریس، اهر - ورزقان،اهر –کلیبر – هوراند – خدا آفرین و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای دوشنبه،سه شنبه،چهارشنبه،پنچشنبه و جمعه ( 5 تا 9 تیرماه)ممنوع اعلام شده است.

محورهای قوچان- مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه (1تیرماه) تا ساعت 24 روز جمعه ( 2 تیرماه) و نیز از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه،سه شنبه و جمعه مورخ سوم، چهارم و نهم تیرماه ممنوع است.

محور قائن - بیرجند و بالعکس

- تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا ساعت 23 روزهای یکشنبه و جمعه مورخ 4 و 9 تیرماه، ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www. Rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

701

کد خبر: 800375

وب گردی

وب گردی