حشمتیان: عده ای با حرکات ناشایست خود خوراک تبلیغاتی علیه نظام درست کردند

رییس خانه احزاب ایران با اشاره به توهین کنندگان به رییس جمهوری گفت: عده ای با حرکات ناشایست خود خوراک تبلیغاتی علیه نظام برای رسانه های خارجی درست کردند.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتعلی حشمتیان بیان کرد: جای بسی تاسف است که عده ای با حرکات ناشایست خود خوراک تبلیغاتی علیه نظام برای رسانه های خارجی درست کردند.

حشمتیان اظهار داشت: پس از انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت و حضور 42 میلیون مردم در انتخابات که حدود 25 میلیون آن به رییس جمهوری منتخب تعلق داشت، انتظار نمی رفت که عده ای دلواپس با حرکات سخیف خود و توهین به رییس جمهوری که برابر قانون اساسی پس از مقام معظم رهبری دومین شخص مملکت است، مردم ما را دل آزرده کنند.
حشمتیان خاطر نشان کرد: در خانه احزاب جریان اصولگرا، اصلاح طلب، مستقلین و اعتدالگرایان با وحدت و همدلی با همه اختلاف سلیقه ها در کنار هم بدون هیچ گونه تنشی برای پیشبرد نظام همکاری می کنند و هیچ گاه به همدیگر توهین نکرده و نخواهند کرد.
وی تاکید کرد: در چنین نظامی شایسته نیست که عده ای بسیار قلیل در این برهه زمانی بخواهند اتحاد و وحدت و همدلی مردم را به هم بزنند و به جای گره کردن مشت های خود به‌ سمت صهیونیست و آمریکا و استکبار جهانی متاسفانه علیه رییس جمهوری شعار داده و به منتخب ملت توهین کنند.
حشمتیان تصریح کرد: از رییس قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم تقاضا می کنم که توهین کنندگان به رییس جمهوری را شناسایی و با آنان برخورد کنند تا برای همیشه نسخه این خودسری ها و هتک حرمت ها به بایگانی تاریخ سپرده شود.

302

کد خبر: 800403

وب گردی

وب گردی