جو هارت در لیگ ترکیه

سفید و سیاه‌پوشان استانبول در نظر دارند دروازه‌بان منچسترسیتی را به خدمت بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای، باشگاه بشیکتاش ترکیه وضعیت دروازه‌بان انگلیسی منچسترسیتی را زیرنظر دارد تا در صورت مهیا بودن شرایط او را به وُدافون آره‌نا بیاورد. فابریسیو، دروازه‌بان اسپانیایی بشیکتاش پیشنهادی 3 میلیون یورویی از المپیاکوس یونان دریافت کرده و در صورت جدایی وی از این تیم ترکیه‌ای، قهرمان سوپرلیگ ترکیه به دنبال جذب یک دروازه‌بان خواهد رفت که جو هارت اصلی‌ترین گزینه آنهاست.

با این حال بشیکتاش در صورتی نسبت به جذب هارت اقدام خواهد کرد که پیشنهاد المپیاکوس برای جذب فابریسیو به 5 میلیون یورو افزایش پیدا کند و پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی هم بابت دنیس بویکو، دروازه‌بان اوکراینی‌اش دریافت کند. بویکوی 29 ساله فصل گذشته به طور قرضی از بشیکتاش به مالاگا پیوست.

هارت فصل گذشته پس از ورود کلودیو براوو به منچسترسیتی، به صورت قرضی راهی تورین شد و در پایان فصل اعلام کرد که در این تیم نخواهد ماند. با اضافه شدن ادرسون، دروازه‌بان برزیلی بنفیکا به جمع شاگردان پپ گواردیولا به نظر نمی‌رسد که هارت همچنان شانسی برای بازگشت به ورزشگاه اتحاد داشته باشد و احتمال فروش یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر بسیار است.

گفته می‌شود هارت به شدت مورد توجه وستهام قرار دارد و شاید او با این تیم به لیگ برتر بازگردد.

601

کد خبر: 800415

وب گردی

وب گردی