مصاحبه ‌دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از 2 مرداد

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اعلام این خبر افزود: خوزستان افتخار دارد در مصاحبه دکتری تخصصی 96 دانشگاه آزاد اسلامی میزبان حدود 6000 نفر داوطلب از سراسر کشور باشد. 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهرام لک آمادگی کامل استان خوزستان و واحد اهواز را برای انجام مصاحبه های دکتری مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده سازمان مرکزی برای انجام مصاحبه ها، تمام تلاش بنده و همکارانم در این راستا بوده تا با تشکیل تیم های با کیفیت علمی مطلوب مصاحبه، شرایط مناسبی را برای داوطلبانی که واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را برای ادامه تحصیلات تکمیلی خود در مقطع دکتری تخصصی انتخاب نموده اند را فراهم سازیم.
وی افزود: پس از اعلام سازمان مرکزی برای واگذاری برگزاری مصاحبه های دکتری به استانها، استان خوزستان نیز با بسیج تمام امکانات، با برگزاری بیش از چندین جلسه برای انجام هماهنگی های لازم و آماده سازی واحد اهواز اقدام نمود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از برگزاری جلسه توجیهی با مدیران گروه های تخصصی و اساتید مطرح و بنام استان، خاطرنشان ساخت: تمام تلاش بر این استوار بوده که از ظرفیت هیات علمی استان بهره مند شویم و در صورت نیاز در تعدادی از رشته ها از اساتید خارج از استان نیز استفاده شده است.
لک با تجلیل از دکتر نوریان ریاست عالی دانشگاه و تیم همراه وی برای تفویض اختیارات به استانها و استفاده از پتانسیل های استادان هر استان، افزود: با توجه به وجود اساتید ارزشمند دانشگاه در استانها این تمرکز زدایی، بسیار در روحیه کادر آموزشی و تقویت روحیه علمی اساتید استان ها موثر خواهد بود و در آینده دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه مثبت این اطمینان را در مسیر پیشرفت و توسعه خواهد دید.
دبیر هیات امناء استان تعداد رشته گرایش های مورد مصاحبه را 60 رشته گرایش عنوان کرد و گفت: با انتخاب و صدور احکام 60 مدیر گروه مجرب، مصاحبه تخصصی از بین استادان باتجربه انجام خواهد گرفت.
وی افزود: تقاضای ما از داوطلبان معرفی شده به مصاحبه در کد رشته محل‌‌های استان خوزستان این است که با مراجعه به وب سایت واحد اهواز به آدرس www.iauahvaz.ac.ir از زمان و مکان دقیق مصاحبه خود و آخرین اخبار استان خوزستان در این زمینه مطلع شوند.
گفتنی است در راستای برگزاری بهینه مصاحبه، تکریم داوطلبان و به منظور جلوگیری از سرگردانی داوطلبان عزیز، زمان و مکان دقیق مصاحبه بصورت پیامک و جستجو در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اطلاع رسانی گردیده است.

200

کد خبر: 800422

وب گردی

وب گردی