واکنش باهنر به ماجرای توهین به رئیس جمهوری در جریان راهپیمایی روز قدس

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد دستگاههای اطلاعاتی و قضایی باید با شناسایی افراد توهین کننده به رئیس جمهور و برخورد قانونی با آنان، ضمن جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، شیرینی حضور حماسی ملت ایران را در روز قدس دوچندان کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کانال تلگرامی جامعه اسلامی مهندسین، محمدرضا باهنر در واکنش به ماجرای توهین به رئیس جمهوری در جریان راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: توهین ممنوع است! چه توهین به رئیس جمهور محترم و منتخب ملت ایران در انتخاباتی بزرگ و حماسی (حواشی بسیار ناخوشایند گروهی اندک در راهپیمایی میلیونی روز قدس) و چه توهین به رأی ملت ایران در انتخاباتی آزاد و باشکوه (فتنه بعد از انتخابات سال ١٣٨٨).
وی افزود: حقیقتا از هیچ فرد یا گروهی توقع نمی رود که در جامعه ایران اسلامی که باید منادی اخلاق و وحدت باشد، رفتار ناشایست و توهین سر بزند. آن هم در روزی که روز وحدت علیه غاصبان قدس شریف است.
باهنر گفت: بدیهی است دستگاههای اطلاعاتی و قضایی باید با شناسایی افراد توهین کننده و برخورد قانونی با آنان، ضمن جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، شیرینی حضور حماسی ملت ایران را در روز قدس که با زبان روزه ندای حق طلبی سر دادند، دوچندان کنند.
وی افزود: ملت ایران می دانند که افراد و گروههای سیاسی با یکدیگر رقابت می کنند اما در صحنه اجتماعی برای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت دارند و توهین به هیچیک از ارکان نظام را برنمی تابند.

300

کد خبر: 800423

وب گردی

وب گردی