استیلی با اسپانسر سرمربی نفت می شود / پیروانی در آب نمک!

باشگاه نفت تهران با حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس برای هدایت این تیم به توافق رسید.

به گزارش ایسکانیوز، مسوولان باشگاه نفت تهران تاکنون با چند گزینه داخلی وارد مذاکره شده اند و در این میان شانس پیروانی و استیلی بیشتر است و طی چند روز آینده سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.

استیلی و اسپانسر در نفت تهران

چند روزی است که مذاکرات نفتی ها با استیلی جدی تر شده چرا که او قرار شده با خود اسپانسر مالی قوی جذب کند تا بازیکنان جدید مشکل مالی نداشته باشند. با این حال اسپانسر مالی استیلی اعلام کرده که فقط برای یک سال پول به باشگاه تزریق می کند و کاری به بدهی های ندارد. به همین خاطر بین باشگاه و اسپانسر مالی اختلاف به وجود آمده و استیلی قرارداد امضا نکرده است.

مذاکرات ادامه دار با دوست سابق کی روش

باشگاه نفت ایران در راستای مذاکرات با سرمربی سابق پرسپولیس با افشین پیروانی هم وارد مذاکره شده اند و با او به توافق رسیدند. البته بازیکن سابق پرسپولیس نتوانسته با خود اسپانسر ببرد و نفتی ها هم به همین خاطر اولویت اولشان حمید استیلی است.

جدایی طلب های نفت

آرش رضاوندی، رضا اسدی، رضا علیاری، عباس برعذار، اکبر صادقی، توحید غلامی، سجاد شهباززاده، محمد دانشگر، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی نفراتی هستند که تاکنون از نفت تهران جدا شده اند و این تیم شرایط خوبی ندارد و برای فعالیت در نقل و انتقالات باید کارشان را آغاز کنند.

اعتراض طلبکاران مقابل باشگاه!

تیم فوتبال نفت تهران بدهی زیادی به مربیان و بازیکنان دارد و به همین خاطر امروز برخی به نمایندگان از طلبکاران به محل باشگاه رفتند اما موفق نشدند تا با مسوولان باشگاه دیدار کنند. با این حال باید دید با این بدهی اسپانسری حاضر می شود با نفت تهران قراداد امضا کند.

601

کد خبر: 800702

وب گردی

وب گردی