علی اتحاد: «خانه بوشاسپ درازدست» اجرا نمی شود/ به اعضای گروه بی احترامی شده است

اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» در پردیس «شهرزاد» لغو شد.

به گزارش ایسکانیوز، اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» که قرار بود از امشب در پردیس تئاتر «شهرزاد» روی صحنه رود به دلیل آنچه علی اتحاد، رفتار نامناسب دست اندرکاران این سالن نامید به زمان دیگری موکول شد.

علی اتحاد، کارگردان نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» درباره تصمیمی که برای انصراف از این اجرا گرفته است، گفت: این انصراف دلایل متنوعی داشته است که یکی از آنها زمانی است که برای اجرا به گروه ما دادند و چون سالن دوم این پردیس آماده نشده است، مجبور بودیم که با نمایش «هملت، تهران 2017» به کارگردانی کیومرث مرادی به طور مشترک از سالن شماره یک استفاده کنیم و زمان دو اجرا بسیار به هم نزدیک بود که امکان جابه جایی را از ما می گرفت.

او افزود: از دیگر مشکلاتی که در این پردیس با آن روبرو شدیم حجم بی اندازه بی احترامی به اعضای گروه از طرف مدیریت این مجموعه است بنابراین تصمیم گرفتیم اجرا در این سالن را لغو کنیم و اجرا را به زمان و مکان دیگری موکول کنیم.

او ادامه داد: این سالن هنوز تکمیل نشده است و برای اجرا مناسب نیست، نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست»، اجرای تکنولوژیکی دارد، در آن از کامپیوتر آرت استفاده شده است و به سیستم صوتی مناسب نیاز دارد، مدیریت سالن به ما قول داده بود که تجهیزات را فراهم کند اما هیچ کدام از این موارد اتفاق نیفتاده است با این حال ما می توانستیم تهیه بخشی از امکانات مورد نیاز را به عهده بگیریم اما اخلاق نامناسب مدیر سالن باعث بی احترامی به اعضای گروه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، مهگل صفدری و اندیشه فولادوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانه‌ی بوشاسپ درازدست» یک بازی است. بازی‌ای که بر محوریت کابوس‌های معمول ما بنا می‌شود. این اثر با پیش‌فرض ما از یک نمایش در شکل معمول متفاوت است. نمایشی است که در آن امکانات رسانه‌های متنوعی مورداستفاده قرارگرفته است. این اثر چهار اجراگر دارد که بستری برای مشارکت مخاطبان و در عین حال شنیدن و تجربه داستان‌هایی با محوریت کابوس را فراهم می‌کند. «خانه بوشاسپ درازدست» ممکن است هر شب متفاوت باشد. مخاطب با انتخاب خود و ریختن تاس همه را به جهانی یکی از داستان‌ها می‌برد. در طول نمایش ۳ داستان بر اساس انتخاب مخاطبان اجرا می‌شود. احتمال کمی وجود دارد که مخاطب بتواند در ۲ شب حضور با ۳ داستان مشابه روبه‌رو شود.

501

کد خبر: 800733

وب گردی

وب گردی