«غروب پروانه» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از رمان «غروب پروانه»‌، نوشته بختیارعلی با حضور مریوان حلبچه‌ای در کتابسرای چیستا شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، کتابسرای چیستا از سری جلسات «در غیاب نویسنده»، نشست رونمایی از رمان «غروب پروانه» نوشته بختیار علی را از ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 7 تیرماه با حضور مریوان حلبچه‌ای، مترجم کتاب و رضا عابد، ابراهیم دمشناس و احمد درخشان برگزار می‌کند.

رمان «غروب پروانه» یکی از آثار بختیار علی است که حق ترجمه و نشر انحصاری آن متعلق به مریوان حلبچه‌ای و نشر نیماژ بوده و برای نخستین بار است که به فارسی ترجمه می‌شود.

این کتاب اثری است بسیار زیبا و ستودنی که از نظر ارزشی، با کتابی مانند «آخرین انار دنیا» برابری می‌کند. این رمان تنها در کردستان عراق 40 هزار نسخه فروش داشته است و مانند سایر آثار بختیار علی رئالیسم جادویی است.

رمان «غروب پروانه» اثر بختیار علی با ترجمه مریوان حلبچه‌ای را نشر نیماژ، در 328 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و به‌ بهای 25 هزار تومان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به کتابسرای چیستا به نشانی کرج، عظیمیه، 45 متری کاج، نبش کوچه پامچال مراجعه کنند.

502

کد خبر: 800747

وب گردی

وب گردی