مهلت  انتخاب رشته‌محل‌های آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

مهلت  انتخاب رشته‌محل‌های چهل‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی 97-96 تا 10 تیرتمدید شد. 

به گزارش ایسکانیوز، کارنامه علمی شماره دو و دفترچه انتخاب رشته‌محل‌های چهل‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از 1 تیر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای مهلت انتخاب رشته این آزمون را که تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 6 تیر اعلام شده بود، تا 10 تیر تمدید کرد.

همچنین داوطلبانی که نقص مدرک سهمیه‌ای دارند، باید مدارک خود را تا همین تاریخ ارسال کنند، در غیر این صورت سهمیه موردنظر برای داوطلب لحاظ نمی‌شود و سهمیه آزاد برای او منظور می‌شود.

کارنامه علمی شماره دو برای آگاهی شرکت‌کنندگان در آزمون چهل‌‌وچهارمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی 97-96 که موفق به کسب نمره خام حداقل 150 تا 600 شده‌اند، صادر شده است که حاوی اطلاعات ورودی از سوی داوطلب و نمرات و رتبه در سهمیه و نمره کل در هر زیر گروه است.

داوطلبان مجاز می‌توانند حداکثر تا 100 کدرشته‌محل را فقط در 10 رشته تخصصی مجاز انتخاب کنند. داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از جزئیات ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و سایر موارد لازم مطلع شوند.

چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۴ اردیبهشت امسال برگزار و نتایج اولیه این آزمون در روز 7 خرداد اعلام شد. در این دوره از آزمون که ثبت‌نام آن از ۱ بهمن ۹۵ شروع شد، ۱۴ هزار و ۴۰۷ نفر ثبت‌نام و در نهایت ۱۲ هزار و ۲۶۷ نفر در جلسه آزمون شرکت کردند. از این تعداد نیز، ۶ هزار و ۵۸۲ نفر یعنی ۵۳.۶ درصد زن و ۵ هزار و ۶۵۸ نفر یعنی ۴۶.۴ درصد مرد بودند.

200/202

کد خبر: 800852

وب گردی

وب گردی