هیوندای برای رفع نقص خودروهای تولیدی خود در چین فراخوان داد

شرکت بیجینگ هیوندای موتور به دلیل وجود نقصی که ممکن است موجب خرابی موتور برخی از خودروهای این شرکت گردد، برای ۴۳ هزار و ۷۶۴ هزار دستگاه از محصولات خود فراخوان رفع عیب صادر خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شینهوا، نهاد نظارت بر کیفیت محصولات در بازار چین اعلام کرد، شرکت بیجینگ هیوندای موتور به دلیل وجود نقصی که ممکن است موجب خرابی موتور برخی از خودروهای این شرکت گردد، برای 43 هزار و 764 هزار دستگاه از محصولات خود فراخوان رفع عیب صادر خواهد کرد.

بر اساس بیانیه ای که توسط اداره نظارت بر کیفیت، بازرسی و گارانتی چین صادر شده، خودروهای معیوب شامل مدل های سانتافه با موتور 2.4 لیتری تولید شده در فاصله 29 نوامبر 2012 تا 31 می 2013 و همچنین مدل سانتافه با موتور 2 لیتری تولید شده در فاصله 29 نوامبر 2012 و 30 نوامبر 2013 هستند.

هدف از این فراخوان رسیدگی به یک نقص مشاهده شده در روند تولید است که تاثیر منفی ای بر عملکرد موتور برخی از این خودروها دارد و ممکن است موجب محدود شدن جریان هدایت روغن به داخل موتور و خرابی موتور گردد.

شرکت هیوندای تمامی قطعات معیوب موتور این خودروها را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد. این فراخوان از روز 31 جولای آغاز می شود.

شرکت بیجینگ هیوندای موتور، یک شرکت با سرمایه گذاری مشترک بین شرکت هیوندای موتور کره جنوبی و هولدینگ بیجینگ اتوماتیو اینداستری چین است.

604

کد خبر: 800917

وب گردی

وب گردی