قوه قضائیه با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها ایفا کرده است

نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره "شهدای هفتم تیر"، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه آورده است؛ فاجعه تروریستی وغم انگیز هفتم تیرماه و شهادت جمعی از نیروهای متعهد، مومن و فداکار انقلاب از وقایع معنادار و ماندگاری است که همواره می‌تواند سند رسوایی منافقان و مدعیان حقوق بشر را در معرض جهانیان قرار دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛

هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360، یادآور یکی از ناگوارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است که در ابتدای مسیر انقلاب و با هدایت و طرح‌ریزی معاندان داخلی و ایادی استکبار رقم خورد.

بی شک این فاجعه عظیم به عنوان یکی از اسناد رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ، در تقویم اذهان و خاطره ها خواهد ماند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که از ارکان اساسی نظام است همواره با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بهره جستن از شرع مقدس اسلام، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا کرده و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از دلسوزان امام (ره) و انقلاب گواهی روشن براین مدعاست.

پر واضح است که اهداف انقلاب اسلامی ایران و آرمان های حضرت امام خمینی ( ره ) ؛ افقی جدید و پر امید را در راه احقاق حق مظلومان و اجرای عدالت در جامعه اسلامی رقم زد که این اهداف در حال حاضر یکی از سرمایه های بزرگ و بسیار ارزشمند کشور اسلامی ماست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه و تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست محترم قوه، سایر مسئولان، قضات و کارکنان این دستگاه مهم و تاثیرگذار می افزاید ؛ قوه قضائیه در امتداد آرمان امام راحل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و الگوگیری از اندیشه آیت الله دکتر بهشتی(ره) در تحقق همه جانبه عدالت اسلامی، با مدیریت متعهد، کار آمد، ساختار تحول‌گرا و ... توانسته است به پیشرفت های ممتازی در این مسیر مبارک نائل و با پشتوانه‌های غنی علمی و عملی خود نویدبخش پایداری عدالت در سطح کشور شود.

نیروی انتظامی اعلام می دارد چون همیشه با تبعیت از مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام و انقلاب رویکرد" تعامل "و "همراهی" با دستگاه قضا را محور فعالیت ها و اقدامات قرار می دهد.

701

کد خبر: 800928

وب گردی

وب گردی