تبادل دانشمندان جوان بین ایران و‌ چین آغاز شد

برنامه تبادل دانشمندان جوان بین ایران و چین، براساس همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم و فناوری جمهوری خلق چین وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، برنامه تبادل دانشمندان جوان در چارچوب همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران با وزارت علوم و فناوری چین اجرایی شده است. براساس تفاهم همکاری صورت گرفته، محققان ایرانی با محوریت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند از فرصت‌های مشارکت در این برنامه بهره‌مند شوند.

دارا بودن سن کمتر از 45 سال، دارابودن مدرک دکتری یا 5 سال سابقه کار تحقیقاتی از جمله شرایط لازم برای دریافت حمایت مربوط به فعالیت در موسسات تحقیقاتی چین به مدت شش ماه تا یک سال است.

مستعدان برتر متقاضی بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به وبگاهhttp://www.tysp.org/English/PositionList همه اطلاعات مربوط به این برنامه (اعم از مدارک مورد نیاز، نحوه ثبت درخواست همکاری، ...) را مشاهده کنند. همچنین فرصت‌های پژوهشی پیشنهادی در بخش job list سایت قابل مشاهده است.

متقاضیان پس از تکمیل فرم درخواست همکاری مربوطه و همچنین دریافت نامه موافقت (Letter of Consent) از موسسه مربوطه در چین برای همکاری، می‌توانند مدارک مذکور را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور در سامانه hamandishan.bmn.irبارگذاری کنند تا اقدامات لازم از سوی بنیاد ملی نخبگان برای بررسی درخواست‌های واصله و اعلام درخواست‌های مورد تایید به طرف چینی صورت گیرد.

۲۰۴

کد خبر: 801070

وب گردی

وب گردی