اختصاص 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اختصاص 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر جهت تسریع در امدادرسانی طی طول 2 سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر؛ در خصوص تخصیص بالگردهای امداد هوایی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سازمان امداد و نجات در راستای تحقق اهداف هفت گانه جمعیت هلال احمر مفتخر است که جهت کاهش آلام بشری و به منظور کمک به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی پیشگام عمل کند و همواره در خط مقدم کمک به همنوعان باشد.

وی با اشاره به لزوم واکنش سریع در کار امدادی افزود: باید سرعت در جهت کمک به حادثه دیدگان و اعزام به مراکز درمانی لحاظ شود، به همین جهت اختصاص بالگردهای امداد هوایی در راستای تحقق این هدف امری ضروری به شمار می‌آید، چراکه با اختصاص بالگرد به این سازمان سرعت امدادرسانی بیشتر و تلفات کاهش می یابد.

سلیمی تصریح کرد: طی 2 سال گذشته 6 فروند بالگرد امداد هوایی در راستای کاهش تلفات ناشی از حوادث به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اختصاص یافته است.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم تا با اختصاص بالگردهای امدادهوایی به سازمان امداد و نجات توانایی انجام واکنش سریع در امداد رسانی به آسیب دیدگان در حوادث و بلایا را افزایش دهیم.

703

کد خبر: 801143

وب گردی

وب گردی