مسی مارادونا را به مراسم عروسی‌اش دعوت نکرد

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین سرمربی سابق این کشور را به مراسم عروسی خود دعوت نکرده است.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از اوله، مراسم عروسی لیونل مسی جمعه در زادگاه این بازیکن یعنی شهر روساریو در ۳۰۰ کیلومتری بوینس آیرس برگزار خواهد شد. از همین حالا مقامات امنیتی سعی در حفظ آرامش این شهر برای مراسم عروسی لیونل مسی دارند.

نزدیک به ۱۵۰ خبرنگار در این مراسم حضور خواهند داشت و نزدیک به ۲۶۰ تن دوستان و هم بازی‌های لیونل مسی هم در این مراسم حضور خواهند داشت. افرادی همچون سرخیو آگوئرو، اسکوئل لاوتزی، آنخل دی ماریا و ژاوی از جمله افرادی هستند که به این مراسم دعوت شده‌اند.

با این حال غیبت یک چهره سرشناس اخبار مراسم عروسی لیونل مسی را تحت تاثیر قرار داده است و آن هم غیبت دیگو مارادونا، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ است که خیلی‌ها او را الگوی لیونل مسی می‌دانستند.

رابطه لیونل مسی و مارادونا در یکی، دو سال اخیر به سردی گرایده است. اخیرا مارادونا عنوان کرد: کاش رونالدو پرتغالی بود و همین طور یک بار هم گفته بود که لیونل مسی در تیم‌ ‌ملی آرژانتین با شور و شوق زیاد کار نمی‌کند. با این حال تمجیدهایی هم از این بازیکن می‌کرد و بارها لیونل مسی را بازیکنی بزرگ در دنیا نامیده بود.

604

کد خبر: 801294

وب گردی

وب گردی