شهید مصطفی فردوسی ندای پاسداری از ایران را با خون پاکش در گوش تاریخ فریاد کرد

در پی عملیات تروریستی در آذربایجان غربی که موجب شهادت بسیجی پاسدار مصطفی فردوسی به دست گروهک ضد انقلاب پژاک صورت گرفت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو در پیامی شهادت شهید فردوسی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر سیف الدین آب برین آمده است:
باسم رب الشهداء والصدیقین
شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین طبق اخلاص و فراتر از همه تصورات زمینی با دیدگان عشق به قرب الهی و پرواز آسمانی می سرایند و می خوانند، شهادت سرچشمه کمال است، آنگاه که در بستری از تعهد و جاودانگی رخ می‌نمایاند، شهادت شکوه لایتناهی باورهای عمیقی‌ست که در سیره خویش معرفت دینی را مزین ساخته است.
شهادت پاسدار دلاور مصطفی فردوسی که در حراست از خاک و بوم کشور عزیزمان ایران، توسط گروهک ضد انقلاب و ضد انسانی پژاک به لقای حق نائل شد فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.
بی شک مبارزه بی امان با ریخته شدن این خون های پاک، شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضد انسانی، انتقام خون شهیدان و هزاران انسان بی‎گناه از تروریست های پژاک گرفته خواهد شد.
شهید والامقام، مصطفی فردوسی فرزندی برومند از خاک ایران اسلامی و شهرستان پلدشت به پاس شناخت عمیقش از مبانی اعتقادی و اسلامی، شایسته آن شد تا پاسدار پیام آزادگی و ظلم ستیزی باشد و ندای پاسداری از این آب و خاک را در گوش تاریخ با خون رنگین و پاکش فریاد کند.
اینجانب، از خداوند منان غفران الهی و همجواری روح مطهر آن شهید والامقام با ائمه اطهار و صبر و سلامتی را برای بازماندگان شریف مسئلت می نمایم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
۸ نفر از عناصر تروریستی پژاک ساعت 2 بامداد امروز با حمله به روستای ذاکرلو از توابع پلدشت واقع در استان آذربایجان غربی وارد منزل یکی از اهالی روستا به نام مصطفی فردوسی شده و در حضور اعضای خانواده (دختر و همسر) با شلیک 10 گلوله وی را ترور کرده و از روستا متواری شدند.
بنا به اظهارات همسر و فرزند شهید فردوسی افراد مسلح لباس مختص پژاک و پ.ک.ک را بر تن داشتند.
در صحنه ترور نیز سه نوع پوکه گلوله از نوع کلاشینکف، قناسه و چند عدد پوکه مشکوک به سلاح ژ3 کشف شده است.این تحرکات تروریستی پژاک به درخواست عربستان سعودی و امریکا بوده تا در مرزهای خاکی ایران اسلامی نا امنی و بی ثباتی به وجود آورند.
پیکر این شهید 10 صبح فردا چهارشنبه از مقابل مسجد جامع پلدشت تشییع می شود. شهید فردوسی بسیجی ویژه بود و 11 سال سابقه خدمت صادقانه و خالصانه در سپاه پلدشت داشت.

200

کد خبر: 801324

وب گردی

وب گردی