ایران امیدوار به نمایش خوب در جام جهانی بسکتبال جوانان است

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت تیم جوانان ایران در آستانه مسابقات جهانی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، در گزارش سایت جهانی بسکتبال در مورد جوانان ایران آمده است: تیم ملی جوانان ایران تقریبا تمام نفرات اصلی خود را برای حضور در مسابقات جهانی دارد و 9 بازیکن اصلی این تیم که در مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسیدند، در مصر حضور دارند.

محمدحسین جعفری به عنوان بهترین امتیازآور و امیرحسین خندان پور به عنوان بهترین ریباندر تیم نفرات برجسته تیم تحت هدایت رضا نوری به همراه کاپیتان امیرحسین آذری، کسی که در جام جهانی قبلی هم بودحضور داشته، هستند.

آذری و صمدی دو بازیکنی بودند که برای اولین بار به همراه بزرگسالان در غرب آسیا حاضر شدند. در این میان ابوالفضل سیدی که بیشترین پاس را داشته و در قهرمانی آسیا حضور داشت، در قاهره، جایی که ایران با آمریکا، ایتالیا و آنگولا همگروه است، بازی نخواهد کرد.

براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی میثم عابدی،​ محمدحسین جعفری، امیرحسین رضایی فر، امیرحسین آذری، ​ محمد بهرام زاد، فرشاد غلامی، ​محمدامین کمالوند، ​امیرحسین خندان، شایان پورکاوه، مهران رضایی، ​احسان صمدی، امیررضا شه روش 12 بازیکن ایران در مصر خواهند بود.

تیم ایران دوران آماده سازی طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و این قدرت آسیا امیدوار است که نمایش خوبی در جام جهانی داشته باشد. آنها در سال 2013 بهترین مقام خود یعنی یازدهمی را کسب کردند.

در پایان این گزارش آمده است سه بازیکن یعنی میثم عابدی، محمد بهرام‌زاد و فرشاد غلامی نخستین حضور خود در مسابقات بین المللی را تجربه می‌کنند. عابدی که متولد 1999 و با 213 متر قد است می‌تواند کمک خوبی به تیم ایران کند.

604

کد خبر: 801486

وب گردی

وب گردی