کریمی:  با تلاش از چالش ها عبور می کنیم

گزینه نهایی سرمربیگری نفت تهران با اشاره به چالش های موجود در این تیم گفت که می توان با تلاش از این چالش ها عبور کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی کریمی درباره جلسه ای که با مسئولان باشگاه نفت تهران داشت به روابط عمومی این باشگاه گفت: جلسه خوبی با آقای عرفانیان سرپرست محترم باشگاه نفت و همکاران شان داشتیم و بر سر کلیات همکاری به توافقاتی رسیدیم.

وی ادامه داد: نفت تهران به عنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در آسیا تیمی است که انتظارها از آن بالاست. از سویی دیگر از دست رفتن زمان آماده سازی، جدایی برخی نفرات تیم و محدود بودن گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات چالشی است که این تیم با آن مواجه است. فعلا اسکلت و استخوانبندی تیم دچار تغییراتی شده. هر چند کار در نگاه اول سخت است اما همه این چالش ها را می توان کم و بیش و در طول فصل حل کرد آن هم با تلاش مضاعف همه و همه عوامل. وقتی باشگاه،کادر فنی، بازیکنان و خانواده بزرگ نفت دست در دست هم دهند می توانند بر مشکلات غلبه کنند.

کریمی که گزینه نهایی نفت تهران برای هدایت این تیم است، خاطرنشان کرد: رسانه ها هم به نفت به عنوان نماینده ایران نگاهی ملی خواهند داشت. ما باید سخت کار کنیم و بکوشیم تا هم نفت در مسیر موفقیت گام بردارد و هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در آسیا باشد. بنده امیدوارم باشگاه حمایت خوبی از تیم داشته باشد و شرایط به گونه ای باشد بتوانیم در آرامش به کار فنی پرداخته و با سخت کوشی و تلاش مضاعف چالش هایی که وجود دارد را حل کنیم.

وی یادآور شد: اینکه باشگاه نفت بنده را از مدت ها قبل گزینه خود دانسته برایم قابل احترام است. نفت در فوتبال به نوعی اولین تیم بنده بوده. بازیکن نوجوانان نفت بوده ام و حالا در مربیگری هم قسمت این شده در این تیم بازیکن ساز و قدیمی تهران استارتی جدی بزنم. امیدواریم ما یک مجموعه قوی و همدل باشیم. حرف بنده این است در کار گروهی موفقیت حاصل نمی شود مگر آنکه همه دست در دست هم دهند و هر یک وظیفه خود را به درستی و خوبی انجام دهند. باشگاه در مسائل کلان و حمایتی و مالی و ساختاری. کادر فنی و بازیکنان هم در بعد فنی و مستطیل سبز باید بکوشند و تلاش همه جانبه داشته و تصمیمات هوشمندانه و اثرگذار بگیرند.

کریمی گفت: امیدوارم هر اتفاقی می افتد منجر به موفقیت نماینده فوتبال ما در آسیا باشد و بنده هم بتوانم در این مسئولیتی که قبول خواهم کرد ان شاالله در کنار تلاش همکارانم در کادر فنی و کادر تیم و بازیکنان موفقیت را رقم بزنیم.

کد خبر: 801575

وب گردی

وب گردی