اختصاص تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید در استان سمنان

سهمیه امسال استان سمنان از تسهیلات رونق تولید و اشتغال ، 9 هزار میلیارد ریال اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : از این مبلغ حدود شش هزار میلیارد ریال به تامین منابع مالی وسرمایه در گردش واحدهای تولیدی کوچک ومتوسط و طرح های نیمه تمام اختصاص دارد و سه هزار میلیارد ریال هم ویژه بازسازی و نوسازی صنایع ومعادن و صنوف است .

بهروز اسودی با بیان اینکه این تسهیلات به زودی به استان سمنان ابلاغ می شود افزود : ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب از هفته پیش شروع شده و تاکنون

51 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و 42 واحد هم در مرحله بررسی و اعلام به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند .

اسودی از امکان تقسیط مجدد بدهی های مالیاتی واحدهای تولیدی استان در طرح رونق تولید خبر داد و گفت: دراین طرح بدهی مالیات قطعی شده واحدهای کوچک و متوسط به صورت پلکانی و طبق برنامه مشخص تقسیط خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطر نشان کرد: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با شاخص های مدت زمان تکمیل ثبت نام ، نسبت تعداد واحدهای معرفی شده و تسهیلات گرفته و تعداد واحدهای معرفی شده به بانکها و مبلغ دریافتی ارزیابی می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

402

کد خبر: 801601

وب گردی

وب گردی