سارق  زیر خودروی پارک شده مخفی شده بود/مراقب شگرد عجیب سارقان  خودرو باشید

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن، صبح امروز از دستگیری ۲ سارق خودروی به عنف و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر سرهنگ علیرضا یوسفوند گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اعلام سرقت به عنف خودرو و محتویات آن، تیمی از مامورین انتظامی به محل سرقت اعزام که در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که موضوع صحت دارد.

وی افزود: مالباخته که از ناحیه چشم سمت چپ و سر مصدوم شده بود، در اظهارات خود گفت: حدود یکساعت قبل برای شستن خودروی سواری به پارک کوهسار رفته است که سه نفر جوان حدوداً ۲۵ الی ۳۰ ساله به وی نردیک و به بهانه های واهی مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با تهدید چاقو خودرویش را به همراه محتویات آن از قبیل: دو دستگاه گوشی تلفن همراه و کیف پول و مدارک هویتی به سرقت می برند.

وی گفت: دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و طی ۲ مرحله اقدامات پلیسی، متهمین که درخواست یک میلیون تومان وجه نقد از مالباخته کرده بود، شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ افرود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل کلانتری به محل ملاقات اعزام و ماموران مشاهده می کنند که سارقان با خودروی مالباخته برای تحویل وجه نقد در محل حاضر که به محض رویت پلیس با خودروی مسروقه از محل متواری می کردند.

سرهنگ یوسفوند با تأکید به اقدام فوری مامورین انتظامی به دستگیری سارقان، خاطر نشان کرد: متهمان پس از اجرای طرح کنترل و مهار، خودروی مسروقه را در ترافیک شهر رها و به طور پیاده از محل متواری می شوند که عوامل کلانتری موفق شدند یکی از متهمان را به صورت پیاده و دیگری را که در زیر خودروی پارک شده مخفی شده بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

سارقان پس از اعتراف و تشکیل پرونده اولیه، تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

700

کد خبر: 801768

وب گردی

وب گردی