سیتروئن نسخه جدیدی از C4 کاکتوس را آماده می کند

سیتروئن در حال آماده سازی نسخه جدیدی از C4 کاکتوس است که سبک این خودرو را از کراس اوور به هاچ بک تغییر می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، یک طراحی ذهنی از این خودرو نشان می دهد که ظاهر احتمالی آن چگونه خواهد بود.

در حالی که C3 ایرکراس و C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی شانگهای ماه آوریل به نمایش درآمدند، C4 کاکتوس کنونی می تواند از جایگاه خود در طیف مدل های سیتروئن بیرون آید چرا که این خودروهای جدید نیاز این خودروساز به شاسی بلندهای سوپرمینی و متوسط را پاسخ گو هستند.

لیندا جکسون، مدیرعامل سیتروئن اظهار داشت: "C4 کاکتوس آماده تغییر در نیمه دوره تولید است و تقریبا تکامل خواهد یافت. روندی که این خودرو را تغییر خواهیم داد طوری است که می تواند بهتر در استراتژی مدل اصلی ما قرار بگیرد. می دانید که ما در سیتروئن هرگز چیزی را قراردادی انجام نمی دهیم."

ممکن است کاکتوس در کنار C4 هاچ بک قدیمی قرار بگیرد که نسل کنونی آن از سال 2011 به فروش می رسد. مدیر برنامه ریزی محصول سیتروئن، Xavier Peugeot در این زمینه گفت: "ما در پی عرضه جایگزینی برای این خودرو هستیم اما می خواهیم آن را منطبق با استراتژی کنونی خود نمایش دهیم تا محصولی قابل توجه و راحت باشد. ما در کم تر از یک سال این مدل را معرفی خواهیم کرد."

وی افزود: "ما باید از تکراری شدن برخی عناصر همچون Airbumpها جلوگیری کنیم بنابراین باید بر حسب مدل، کلاس و منطقه رویکرد متفاوتی برای آن ها داشته باشیم."

کاکتوس به روز شده هم چنین اولین خودرویی خواهد بود که به سیستم تعلیق Progressive Hydraulic Cushion جدید سیتروئن مجهز می شود.

401

کد خبر: 801784

وب گردی

وب گردی