اولین دوئل کریمی - دایی البته به صورت غیررسمی/ نفت بازیکنانش را از سایپا پس می‌گیرد؟

با اقدام باشگاه نفت تهران برای بازگرداندن بازیکنانی که از این تیم جدا شده و به سایپا رفتند، اولین دوئل علی کریمی و علی دایی به صورت غیررسمی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،، با سرمربی شدن علی کریمی در نفت تهران، بی‌شک لیگ برتر با جذابیت‌های بیشتر مواجه خواهد شد، هم جذابیت‌های فوتبالی و فنی و هم جذابیت‌هایی خارج از زمین فوتبال که می‌تواند بیش از هر زمان دیگری برای فوتبال ایران مخاطب ایجاد کند. شاید یکی از این جذابیت‌ها دوئل علی کریمی و علی دایی باشد، دو ستاره‌ای که معمولاً روبه‌روی هم بوده و مصاحبه‌های زیادی هم علیه یکدیگر انجام داده‌اند. حالا روبه‌رو شدن کریمی و دایی به عنوان سرمربی دو تیم نفت و سایپا می‌تواند به جذابیت‌های لیگ اضافه کند که اولین تقابل آنها نیز به صورت غیررسمی و در بازار نقل‌وانتقالات خواهد بود.

وقتی نفت تهران در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حتی وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نشده بود، بازیکنانی به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند و راهی تیم‌های دیگری شدند. عباس بوعذار به استقلال خوزستان پیوست، اما بیشترین بازیکنان نفت همراه با علی دایی راهی سایپا شدند. آرش رضاوند، محمد دانشگر، رضا علیاری و رضا اسدی؛ چهار بازیکنی بودند که با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود به سایپا پیوستند و همان زمان هم مسئولان باشگاه نفت به این مسئله اعتراض کردند. اینکه آنها حق فسخ قرارداد یک‌طرفه نداشتند و پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه باید به نفت بازگردند.

حالا که وضعیت نفت مشخص شده و مسئولان این باشگاه هم با علی کریمی به عنوان سرمربی به توافق رسیده‌اند، در اندیشه بازگرداندن این پنج بازیکن هستند که بیشترین درگیری آنها نیز با سایپایی‌ها خواهد بود. علی دایی هم که در نقل‌وانتقالات بیشتر تمرکز خود را روی بازیکنان فصل گذشته‌اش در نفت گذاشته بود و از این تیم چهار خرید داشت، حالا باید این نگرانی را داشته باشد که در صورت بازگشت رضاوند، دانشگر، علیاری و اسدی به جمع نفتی‌ها چه اتفاقی برای تیمش رخ می‌دهد، تیمی که اردوی پیش از فصلش را هم در اردبیل پشت سر گذاشته و این بازیکنان تقریباً با تیم بدنسازی کرده‌اند و اگر قرار باشد به نفت بازگردند و دایی بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کند، کار سختی پیش‌رو خواهد داشت.

به نوعی می‌توان گفت نفت در صورت پس گرفتن بازیکنانش از سایپا، اولین دوئل بین علی کریمی و علی دایی را رقم زده است، اتفاقی که باتوجه به خصوصیات اخلاقی کریمی و دایی می‌تواند در طول فصل هم جنجال‌آفرین باشد.

602

کد خبر: 801817

وب گردی

وب گردی