فیس لیفت جدید مازراتی گرن توریسمو2018 رونمایی شد

رید بیگلند، مدیرعامل مازراتی اخیراً اعلام کرده بود که کمپانی وی قصد دارد طول عمر مدل گرن توریسمو را افزایش داده و در همین راستا، این خودروساز ایتالیایی از یک مدل فیس لیفت جزئی این خودروی نسبتاً قدیمی رونمایی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، گرن توریسمو 2018 که در مقابل ساختمان بازار بورس نیویورک به نمایش گذاشته شده بود، در دو تریم اسپرت و MC فروخته خواهد شد.

هر دو مدل شامل برخی تغییرات ظاهری جزئی می‌باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جلو پنجره جدید "دماغه کوسه" که از کانسپت آلفیری الهام گرفته شده اشاره کرد. تغییرات دیگر بسیار محدود هستند ولی دریچه‌های هوای بزرگ‌تر و یک سپر عقب متفاوت کاملاً مشهود می‌باشند.

خوشبختانه داخل کابین تقریباً دست نخورده باقی مانده و مازراتی یک دسته دنده جدید و یک کنسول مرکزی جدید را در آن نصب کرده است. از دیگر موارد قابل توجه کابین می‌توانیم به سیستم صوتی جدید هارمان کاردون و یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 8.4 اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کنیم.

نیروی خودرو از یک موتور 4.7 لیتری 8 سیلندر تنفس طبیعی تأمین می‌شود که دست ساز بوده و توسط فراری تأمین شده است، این موتور 455 اسب بخار نیرو و 520 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس 6 دنده اتومات متصل شده و گرن توریسمو اسپرت قادر است در 4.8 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد افزایش دهد، حداکثر سرعت این خودرو نیز 299 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. مدل نسبتاً سبک‌تر گرن توریسمو ام سی صفر تا صد را در 4.7 ثانیه پر کرده و حداکثر سرعتی معادل 301 کیلومتر بر ساعت دارد.

401

کد خبر: 802005

وب گردی

وب گردی