ب ام و سری ۳ الکتریکی سپتامبر معرفی می‌شود

ب ام و در حال اتخاذ رویکرد متفاوتی در قبال بازار خودروهای الکتریکی است و قصد عرضه نمونه های الکتریکی بر اساس مدل های فعلی خود را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، این شرکت به جای ساخت خودروهای متمایزی همچون i3 اکنون در تدارک تولید نسخه های الکتریکی مدلهای موجود است.

مقامات اجرایی ب ام و قصد دارند در ماه سپتامبر تولید نسخه الکتریکی سری 3 را اعلام کنند.

این سدان اسپرت پاک براساس نسل بعدی سری 3 که پلتفرم متغیر CLAR آن با سری 5 و 7 مشترک است، ساخته خواهد شد. مشخصات فنی این خودرو الکتریکی هنوز اعلام نشده است ولی نشریه موتور اوتوریتی گزارش داد که توان طی مسیر این خودرو با یک بار شارژ دستکم 400 کیلومتر در ساعت است.

زمان معرفی این خودرو حاکی از اینست که جزئیات بیشتری درباره سری 3 الکتریکی در جریان نمایشگاه خودرویی فرانکفورت اعلام خواهد شد. حتی ممکن است پیش نمایش این خودرو در قالب یک کانسپت انجام شود ولی هنوز هیچ چیز در این خصوص رسمی نشده است.

ب ام و سری 3 تنها مدل ب ام و که نسخه الکتریکی آن عرضه خواهد شد، نیست. پیشتر گمانه زنی ها حاکی از این بود که همچنین ب ام و سری 4 GT نیز با پیشرانه الکتریکی عرضه خواهد شد. بعلاوه خودروساز آلمانی قصد دارد ب ام و X3 2018 و مینی هاردتاپ را نیز در سال های بعد با موتور الکتریکی عرضه کند.

401

کد خبر: 802014

وب گردی

وب گردی