برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سیستان با حضور معاون علمی

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود به استان سیستان و بلوچستان وارد شده و در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان شرکت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز 10 تیرماه سال جاری در ادامه سفرهای استانی خود به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت ها و نیازهای این استان آشنا می شود.

در این سفر یک روزه نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور معاون علمی، استاندار و دیگر مسوولین استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

بازدید معاون علمی از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان که در مسیر حمایت و کمک به توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ایده های نو و تاکید بر تجاری سازی نتایج تحقیقات تاسیس شده و فعالیت های آن معطوف به حوزه‌های انرژی های نو (با تأکید بر باد و خورشید و امواج دریا)، معدن و فرآورده های معدنی غیر فلزی، کشاورزی(با تأکید بر گیاهان دارویی، محصولات گرمسیری، موز و خرما و محصولات مقاوم به شوری و کم آبی) و شیلات و آبزی پروری، از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

نشست با دانشگاهیان و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه دیگری است که در سفر معاون علمی به استان سیستان برگزار می شود و معاون علمی از نزدیک با مشکلات آنها آشنا خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را در این سفر، علی اوسط هاشمی استاندار استان سیستان و بلوچستان، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ، حسینعلی بهرامی دبیر ستاد توسعه آب، خاک و فرسایش و محیط زیست و جمعی از مسوولان ومدیران استان سیستان و بلوچستان، همراهی می کنند.

200

کد خبر: 802082

وب گردی

وب گردی