کنعانی مقدم : تامین امنیت ملی منوط به حرکت در راستای وحدت ملی است/ایجاد دوقطبی برای جامعه خطرناک است

عضو جبهه ایستادگی تاکید کرد: جریان ها ، گروه های سیاسی و افرادی که صاحب تریبون هستند با وحدت آفرینی از ایجاد تفرقه و دو دستگی و انشقاق در وحدت و انسجام ملی پرهیز کنند و از سخنانی که باعث برهم زدن نظم جامعه و تضعیف انسجام ملی می شود باید دوری کنند .

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب اصولگرای سبز ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص اهمیت و جایگاه وحدت و انسجام ملی در شرایط حال حاضر کشور گفت : امنیت ملی از نان شب واجب تر و مهمترین اولویت کشور ابتدا بحث امنیت و بعد موضوع اقتصاد است و قطعا امنیت ملی زمانی تامین می شود که در راستای وحدت و انسجام ملی حرکت کنیم و تجربه نشان داده است زمانی که به اصل وحدت ملی خدشه وارد بشود دشمنان جسورتر شده و کلیت نظام اسلامی به خطر خواهد افتاد از همین روی همه باید سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا به حریم انسجام ملی آسیبی وارد نشود .

وی افزود: بدون شک مسئولان نقش اساسی در این زمینه دارند و اگر در فضای ناآرام و متشنج به دنبال رقابت سیاسی باشند قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد و نهایتا امنیت ملی به خطر خواهد افتاد.

عضو جبهه ایستادگی اظهار داشت : عموم مردم و مسئولان وظایفی را دارند که نسبت به انجام آن خودرا باید متعهد بدانند مردم با حضورپای صندوق های رای و ایجاد یک انتخابات پرشور وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند .

این فعال سیاسی ابراز داشت : جریان ها ، گروه های سیاسی و افرادی که صاحب تریبون هستند با وحدت آفرینی از ایجاد تفرقه و دو دستگی و انشقاق در وحدت و انسجام ملی پرهیز کنند و سخنانی که باعث برهم زدن نظم جامعه و تضعیف انسجام ملی می شود باید دوری کنند .

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد : ایجاد دوقطبی برای جامعه خطرناک است و بیشتر جنبه مفهومی دارد و نباید در نزد افکار عمومی طوری تداعی بشود که رفتار ها ایجاد تشتت و انشقاق است و این در حالی است که تک قطبی از دو قطبی خطرناک تر است و ما را به سمت استبداد خواهد برد .

وی در پایان تاکید کرد : بدون شک قطعا طبق قانون اساسی ایجاد چند صداییی و در عین حال حفظ وحدت رویه و تقویت انسجام ملی اقدامی پسندیده است و به نظرمی رسد بهترین ملاک عمل به قانون اساسی تا ضمن ایجاد جامعه چند صدایی بتوانیم وحدت و انسجام ملی جامعه را نیز حفظ شود .

304

کد خبر: 802178

وب گردی

وب گردی