بیانیه روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان در حمایت از مدیریت هوشمندانه دکتر ولایتی

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طی بیانیه‌ای از مدیریت جهادی و البته هوشمندانه دکتر ولایتی در جلوگیری از ایجاد هرگونه قانون‌شکنی در دانشگاه آزاد حمایت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان اصفهان طی بیانیه ای از مدیریت جهادی و البته هوشمندانه دکتر ولایتی در جلوگیری از ایجاد هرگونه قانون‌شکنی در دانشگاه آزاد حمایت کردند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

" مردمی بودن دانشگاه آزاد اسلامی افتخاری برای کشور است " آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)

دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان سی و پنج سال است که بر آسمان علم و فرهنگ ایران زمین همچون ستاره ای می درخشد و خدمات و ابتکاراتش در حوزه های آموزشی و پژوهشی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وجود بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی در سرتاسر کشور علاوه برامکان آموزش و تولید علم، یعنی وجود هزاران شغل حلال، امکان و ابزار اشتغال زایی، پایگاه تزریق نیروی پُر‌پتانسیل و مجرب به دستگاه ها و مناطق مختلف در کشور.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام تولید و اشتغال شده است اما متاسفانه میرفت تا با بدسلیقگی و تعمد در تفسیرِ نفسانیِ قانون توسط بعضی از کارشناسان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میزان ظرفیت مناسب این نهاد علمی کاسته و آینده آموزش عالی و تحصیلات تکمیلیِ کشور به دوش موسسات بی کیفیت گره بخورد.

ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای پروفسور ولایتی با مدیریت جهادی و البته هوشمندانه خود نه تنها از ایجاد هرگونه مشکل غیرقانونی برای دانشگاه آزاد جلوگیری کردند، بلکه بذر امیدی در دل یکایک اعضا و علاقمندان به این دانشگاه کاشتند تا باز امید فراوان داشته باشیم که در کنار ایشان و پا به پای سایر دلسوزان به قله های پیشرفت و سربلندی خواهیم رسید.

سخنان صریح جناب آقای دکتر ولایتی در حمایت و صیانت از کیان، کمیّت و کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی مقبول تمامی دلسوزان گذشته و حال این دانشگاه و همچنین مدیران و روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گشته که ضمن تحسین این مواضع، حمایت قاطع خود را از اقدامات و تلاش های بی وقفه مدیریت دانشگاه آزاد در طی چند هفته اخیر برای آنچه که حفظ دستاوردها و استقلال این‌ موسسه غیردولتی است ابراز داشته و از پروردگار منان تقاضامند است در این راه پر فراز و نشیب، بندگان‌ مخلص خود را بی بهره از رحمت و حکمت خویش نسازد.

"روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان"

201

کد خبر: 802221

وب گردی

وب گردی