اجرای طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 7

شهردار منطقه 7  گفت: طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان در این منطقه اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: طرح ویژه و ضربتی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در معابر اصلی و فرعی منطقه که نیاز به رسیدگی بیشتر دارند در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری اکیپ‌ جهادی اداره ساماندهی اقداماتی از قبیل اطلاع رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه گذاری منافذ ورودی و خروجی موش را در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار منطقه 7 یادآور شد: ‌بازبینی از منافذ و طعمه گذاری مجدد در 3روز متوالی جهت غیر فعال کردن منفذ و ‌انسداد با مصالح مقاوم و لانه کوبی منافذ غیر فعال شده در پی مراحل عملیات از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی با اشاره به آموزش حضوری و توزیع بروشور و کتابچه آموزش با موضوع کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری به شهروندان، اظهار داشت: نصب دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های فاضلاب، جمع ‌آوری بهداشتی لاشه موش در سطح محدوده از طریق انبرک و اسپری کنه کش بر سطح لاشه و آب آهک جهت ضد عفونی کردن محل از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرا می شود.
دکتر طلوعی با بیان اینکه محلهای طعمه گذاری و اجرای طرح ضربتی مبارزه با موشها با نصب بنرها و تابلوها به شهروندان اطلاع رسانی می شود، گفت: در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان در جهت حفظ و رعایت بهداشت محیط هستیم.

701

کد خبر: 802324

وب گردی

وب گردی