بی ام و سری 3 برقی در راه است

یک مدل تمام برقی از بی ام و سری 3 در فصل پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، این خبر تنها چند ماه پس از آن اعلام شد که مدیرعامل بی ام و،Harald Krueger اعلام کرد این خودروساز در پی ارائه مدل های برقی و ویژگی های ارتباطی بیش تر است.

سری 3 یکی از محبوب ترین مدل های این خودروساز است در نتیجه برقی سازی آن منطقی به نظر می رسد. اما تصور نمی شد که سری 3 برقی به این زودی عرضه شود. یک روزنامه آلمانی گزارش کرده است که منابع این خودروساز اعلام کرده اند سری 3 برقی ماه سپتامبر امسال در نمایشگاه خودروی مونیخ معرفی خواهد شد. بر أساس این گزارش، سری 3 برقی حداقل طیف حرکتی 400 کیلومترخواهد داشت. این مدل متوسط بی ام و رقیب مستقیمی برای مدل 3 تسلا خواهد بود.

در حالی که بی ام و اکنون ابرخودروی هیبریدی شارژی i8 را دارد و i3 کامپکت به عنوان خودرویی تمام برقی موجود است، سری 3 جدید اولین خودروی برقی نخواهد بود که این خودروساز به تولید می رساند. فصل پاییز گذشته، بی ام و اعلام کرد که در پی ساخت نسخه های تمام برقی از کراس اوورX3 و حداقل یک مدل از مینی است. گمان می رود این مدل ها در سال 2019 به تولید برسند. بی ام و در حال حاضر نسخه های شارژی از سری 3، 5، 7 و شاسی بلند X5 را عرضه می کند.

401

کد خبر: 802419

وب گردی

وب گردی