معاون دانشگاه کردستان: علت مرگ دانشجوی این دانشگاه  در دست بررسی است

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به علت نامعلوم درگذشت دانشجوی رشته فیزیک این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشجوی متوفی سابقه مریضی داشته است احتمال سکته قلبی وجود دارد اما علت دقیق در روزهای آینده توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفته گذشته «زهرا علیدوستی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیک دانشگاه کردستان و اهل ایلام به دلایل نامعلومی در خوابگاه این دانشگاه فوت کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در این باره اظهار کرد: خوابگاه‌های دانشگاه کردستان تا 15 تیرماه باز است و برخی از دانشجویان برای تکمیل مراحل پروژه و ... در خوابگاه حضور دارند. این دانشجوی ارشد رشته فیزیک نیز مانند تعداد زیادی از دانشجویان در خوابگاه حضور داشته و در اتاق خود نیز تنها بوده است.

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: با توجه به اینکه دانشجوی متوفی سابقه مریضی داشته است احتمال سکته قلبی وجود دارد اما علت دقیق در روزهای آینده توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

معاون دانشجوی دانشگاه کردستان بیان کرد: پس از اطلاع دانشجویان نیروهای اورژانس با حضور در محل خوابگاه، مرگ این دانشجو را تایید می‌کنند و با حضور نماینده دادستانی و کلانتری، جنازه جهت بررسی علل و عوامل فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

درگذشت دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان

«زهرا علیدوستی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیک دانشگاه کردستان روز گذشته به دلایل نامعلومی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان؛ اطلاع دقیق از دلیل مرگ «زهرا علیدوستی»، دانشجوی ارشد فیزیک دانشگاه کردستان در خوابگاه دانشجویی، پس از کسب اطلاعات دقیق پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید.

مراسم تدفین و ترحیم این مرحومه امروز یک شنبه 11 تیرماه در شهرستان ایلام برگزار می‌شود.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 802513

وب گردی

وب گردی