"وقتی خاطرات دروغ می گویند" منتشر شد/ پرفروش‌ترین رمان با موضوع زنان

تازه ترین رمان نشر آموت با نام "وقتی خاطرات دروغ می گویند" نوشته سی بل هاگ با ترجمه آرتمیس مسعودی روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، رمان "وقتی خاطرات دروغ می‌گویند" به قلم سی‌بل هاگ نویسنده رمان «پشت سرت را نگاه کن» را با ترجمه آرتمیس مسعودی توسط نشر آموت روانه بازار نشر شد.

این کتاب رمانی در ژانر وحشت با سه بخش بانام‌های "ربوده‌شده"، "رازهای شرم‌آور"، "پشت سرت را نگاه کن" و سی‌وهشت فصل است. این کتاب تاکنون توانسته عنوان‌های متعددی ازجمله پرفروش‌ترین رمان با موضوع زنان، دومین رمان پرفروش آمازون، پرفروش‌ترین رمان روانشناسی و پرفروش‌ترین رمان ژانر وحشت را از آن خود کند.

نویسنده رمان "سی بل هاگ" خالق آثار متعدد و پرفروشی است که به زبان‌های بین‌المللی ترجمه و به‌ ویژه در انگلیس، استرالیا و آلمان با استقبال چشمگیری روبه‌رو شده‌اند. وی نویسندگی در ژانرهای مختلف را تجربه کرده است و آثارش بارها برنده جوایز مختلف یا به‌عنوان نامزد بهترین اثر برگزیده شده‌اند.

در رمان "وقتی خاطرات دروغ می‌گویند" مخاطب با داستان زندگی کیتی مواجه می‌شود. بیست و پنج سال پیش، کیتی از خانه فرار کرده است و دیگر بازنگشته است، اما ناگهان به شکل اعترافی هولناک، در زندگی صمیمی‌ترین دوستش، اولیویا ظاهر می‌شود. پدر همسر اولیویا که از احساس گناه رنج می‌برد، می‌گوید سال‌ها پیش، کیتی را به قتل رسانده است. تام به آلزایمر مبتلاست و داستانش بجز بخش مخوف آن، با خطا و اشتباه همراه است؛ او می‌داند جسد در کجا دفن شده است. وقتی اولیویا و پلیس شواهد و قرائن را در کنار هم قرار می‌دهند یک سوال مهم شکل می‌گیرد؛ یک قتل روی داده است، و یک اعتراف و یک جسد وجود دارد اما درباره قابل استناد بودن اینها ابهاماتی وجود دارد.

"آرتمیس مسعودی" مترجم این اثر، دانش آموخته‌ زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد زبانشناسی همگانی است که تا کنون ترجمه کتاب‌های «پروژه شادی»، «جنوب دریاچه سوپریور»، «اولین تماس تلفنی از بهشت»، «آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟»، «شادی را به فرزند خود هدیه کنید» و «پشت سرت را نگاه کن» نیز از این مترجم در نشر آموت منتشر شده است.

این رمان در ۳۵۲ صفحه و به قیمت 225000 ریال توسط نشر آموت منتشر شده است.

502

کد خبر: 802601

وب گردی

وب گردی