تخم مرغ شانسی سپیده خلیلی با چهار داستان دیگر

«تخم‌مرغ شانسی و چهار داستان دیگر» جدیدترین اثر سپیده خلیلی است که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «مورچه و موهای خورشید»، «ولی با اجازه»، «تخم‌مرغ شانسی»، «چکمه و نیم چکمه‌هایش» و «کیف» عنوان داستان‌های این مجموعه است که در قالب‌ داستان‌های تخیلی خلق شده‌اند.
تصویرگری این کتاب را که مناسب گروه سنی «ب» (7 تا 10 سال) است دلارام فقانی بر عهده داشته و اثر در قطع خشتی منتشر شده است.
در داستان «تخم‌مرغ شانسی» می‌خوانیم: «قدی خانم با مرغ‌های دیگر لانه فرق داشت. مرغ‌های دیگر روزی یک تخم می‌گذاشتند و موقع تخم گذاشتن هم آن‌قدر قدقد می‌کردند که صدایشان 10 لانه آن طرف‌تر می‌رفت،‌ ولی قدی خانم نمی‌توانست تخم بگذارد. هر روز می‌رفت و یک تخم‌مرغ شانسی شکلاتی می‌خرید می‌گذاشت کنار لانه‌اش. چند روزی بود که مرغ‌ها یکی یکی روی تخم‌مرغ‌هایشان می‌خوابیدند تا جوجه بشوند. قدی خانم هم تخم‌مرغ شانسی‌های شکلاتی را کنار هم چید و رویشان خوابید.»
شخصیت تمام این داستان‌ها حیوانات‌اند و تصویرگر اثر نیز سعی کرده است فضای طبیعی زندگی این حیوانات را به تصویر بکشد.
این اثر در 36 صفحه رنگی با شمارگان 5000 نسخه منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به قیمت 6‌هزار تومان تهیه کنند.

502

کد خبر: 802649

وب گردی

وب گردی