نشست هم اندیشی مسئولان سازمان علمی ، پژوهشی و فناوری کل کشور برگزار شد

افتتاحیه نشست هم اندیشی مسئولان سازمان علمی ، پژوهشی و فناوری کل کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، دکتر قدیانی جانشین قرارگاه جهاد علمی بسیج در افتتاحیه نشست هم اندیشی مسئولان سازمان علمی ، پژوهشی و فناوری کل کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد از تغییر ماموریت سازمان بسیج علمی در ورود عملیاتی برای الگو سازی علمی در این عرصه خبر داد.

در این نشست حسین قدیانی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور مطالبی پیرامون داشتن بصیرت و تحلیل دقیق و روشن از وضعیت جهان، منطقه و داخل کشور عنوان کرد و گفت:این مسائل از اولویت های کاری ما باید باشد تا بتوانیم مأموریت های خودمان را بر اساس آن تعیین کنیم.

وی افزود: با تغییر ساختار مجموعه بسیج علمی از ساختار وظیفه محور به ساختار پروژه محور، 13 پروژه در سال 96 تعریف وعملیاتی پیش خواهد برد.

قدیانی وظیفه مسئولین علمی استان ها را قدم برداشتن در مسیر پیشرفت علمی کشور با بهره گیری از ظرفیت ها و روش های بومی هر استان در قالب پروژه های سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی ادامه داد: خبرگزاری علم و فناوری با هدف مرجع سازی علمی برای اطلاع رسانی اخبار مورد اعتماد و قابل استناد بر پایه مستندات علمی است که به دور از فضا سازی های رسانه ای تاسیس شده است و این خبرگزاری به اطلاع رسانی بی طرفانه و مستند اخبار علمی در سراسر کشور خواهد پرداخت.

جمعی از مسئولان سازمان ها به ارائه گزارش عملکرد ماه های گذشته پرداختند و برنامه های پیش روی سازمان را مورد نقد و بررسی قرار دادند.این نشست تا فردا به منظور بررسی برنامه ها و پروژه ها ادامه دارد که صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمانان نشست فرداست.

کد خبر: 802729

وب گردی

وب گردی