شفیعی کدکنی: فرهنگسرای نیاوران یک سرمایه‌ ملی است

دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی نیا از مسئولان فرهنگسرای نیاوران به خاطر بازسازی، احیا و رونق این مرکز فرهنگی و هنری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی؛ شاعر و پژوهشگر برجسته کشور روز جمعه در آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی نیا هنرمند معلول قطع نخاعی که آثارش را با دهان به تصویر می‌کشد حضور یافت و مورد استقبال سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران قرار گرفت.
وی با اظهار خوشحالی از حضور در این نمایشگاه، در آیین رونمایی آخرین اثر هنرمند شرکت کرد و اظهار داشت که از حضور در چنین نمایشگاهی خوشحالم و از دیدن این آثار بسیار لذت بردم. این هنرمند نقاش نیز در پایان آیین رونمایی، پرتره ای که از ایشان کشیده بود به وی اهدا نمود.
دکتر شفیعی‎کدکنی در گفت و گو با مدیر عامل بنیاد اظهارداشت فرهنگسرای نیاوران یک سرمایه ی ملی است و از این که شما برای بازسازی و احیا و رونق آن تلاش می کنید سپاسگزارم. وی افزود اخبار فعالیت های جلسات شعر سه شنبه های نیاوران و جشنواره شعرتان را از طریق فضاهای مجازی پیگیرم و توصیه می کنم با همین روال فعالیت هایتان را ادامه دهید و نگران مسائل و مشکلات روزمره نباشید.
ایشان در پایان با بدرقه ی گرم مدیرعامل و شخصیت های حاضر در فرهنگسرا به بازدید خود از این نمایشگاه پایان دادند.

500

کد خبر: 802780

وب گردی

وب گردی