توسعه فضاهای فیزیکی مرکز طبی کودکان ضروری است

وزیربهداشت با بیان اینکه اولویت حوزه سلامت در دولت یازدهم حاشیه شهرها و مناطق محروم بود، یکی از اولویت های حوزه سلامت در دولت دوازدهم را با رویکرد رسیدگی و ارتقای سلامت و جبران کمبودهای سطح شهر تهران معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم افتتاح بخش های جدید مرکز طبی کودکان گفت: مرکز طبی کودکان یکی از مراکز مهم در ارائه خدمات درمانی به کودکان است. در این مرکز امکانات و تجهیزات خوبی وجود دارد، اما فضای فیزیکی آن ارتقا نیافته است و نیازمند توسعه فضاهای فیزیکی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت یازدهم به حاشیه شهرها و مناطق محروم پرداخته شد و اولویت بر اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی در حاشیه ها شهرها متمرکز بود، ادامه داد: اولویت دولت یازدهم بر حاشیه شهرها و مناطق دور از مرکز بود و بیش از ۹۰ درصد پروژه ها به بهره برداری رسیده است
دکتر هاشمی گفت: امیداست در دولت دوازدهم به سطح شهر تهران بیشتر پرداخته شود و دولت منابع پایداری را برای حوزه سلامت درنظر بگیرد و بیمه ها نیز با حوزه سلامت همکاری کنند .

گفتنی است مرکز جامع تصویربرداری کودکان، بخش مراقبت های ویژه شیرخواران ، مرکز قلب جنین، مرکز تست های تنفسی و مرکز نوروفیزیولوژی بالینی کودکان در مرکزطبی کودکان تهران صبح امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

701

کد خبر: 802788

وب گردی

وب گردی