بهترین ماشین‌های خارجی با قیمت مناسب در ایران

باتوجه به تعاریف رسمی، خودرو ارزنده می‌بایست بهترین، ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین خودرو در کلاس خود باشد و باکیفیت، دوام، قیمت و امکانات مناسب و قابل قبول، خواسته‌های متنوع مشتریان را محقق کند.

به گزارش ایسکانیوز، در بازار خودروهای خارجی موجود در کشورمان، اتومبیل‌های زیادی وجود دارند که باتوجه به قیمت بالا، نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده نمی‌کنند و اصطلاحا «هزینه- فایده» خرید آنها برای مردم، مقرون به صرفه نیست.

مهمترین دلایلی که چنین اتفاقی را رقم می زند، کم اطلاعی خریداران از آپشن‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های خودروهاست و این موضوع که، در هر محدوده قیمت، چه خودرویی معدل و کارآیی بهتری دارد.

بر این اساس، معرفی ارزنده‌ترین خودروهای خارجی موجود در بازار ایران، مشتریان را در انتخاب خودرو مورد انتظار خود، یاری می‌رساند. با توجه به تعریف مذکور، خودرو ارزنده می‌بایست بهترین، ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین خودرو در کلاس خود باشد و با کیفیت، دوام ، قیمت و امکانات مناسب و قابل قبول، خواسته های متنوع مشتریان را محقق کند.

با توجه به مشخصات فوق، کارشناسان شرکت مفتاح رهنورد به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش خودروهای خارجی و برند برتر کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده، به معرفی ارزنده‌ترین خودرو در ۴ کلاس قیمتی که بیشترین متقاضی را در کشورمان دارند، پرداخته‌اند.

اکسنت Blue نیوفیس ۲۰۱۷

هیوندای اکسنت یک سدان کوچک شهری خوش چهره است که با تکنولوژی‌های جدید و امکانات بالای خودرو ضمن قیمت بسیار مناسب، ارزنده‌ترین گزینه در بین خودروهای خارجی در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان محسوب می‌شود. اکسنت به عنوان یکی از کم آلاینده‌ترین سدان‌های شهری معروف شده و درحالی نام سدان کوچک را یدک می‌کشد که در میان رقیبان خود دارای فضای داخلی بیشتری است و سرنشینان هیچگونه کمبود جا را احساس نمی‌کنند.

هیوندای اکسنت مدلی ایمن، راحت و مقرون ‌به ‌صرفه برای یک خانواده کوچک است و بهای بسیار خوب آن در مقابل امکاناتش باعث شده تا لقب یکی از خودروهای ارزنده ایران را کسب کند.

این خودرو در شرکت مفتاح رهنورد با قیمتی در حدود ۱۰۷-۱۱۰ میلیون تومان به مشتریان ارائه می‌شود.

سراتو نیو فیس ۲۰۱۷

خودروی سراتو یکی از مدل‌های پرطرفدار و پرفروش کمپانی کیا است که می‌توان آن را برترین خودرو موجود در سگمنت خود معرفی کرد. صحبت کردن از سراتو یعنی سخن گفتن از تناسب و زیبایی، کوله باری از آپشن و موتور پر قدرت که هر فردی را به خریدش تحریک می‌کند. نقطه قوت سراتو که ارزشش را دوچندان کرده آپشن‌های متعدد آن است؛ آپشن‌هایی که در هیچ یک از خودروهای این رده نمی‌توان همگی را در کنار هم یافت.

اتاق جادار، فضای داخلی ارگونومیک، سواری و هندلینگ بسیار خوب و اسپرت، موتور پر قدرت و گیربکس عالی، ایمنی بالا در کنار بسیاری از آپشن‌های خودروهای لوکس همچون ۵ گرمکن و۲ سرد کن صندلی، سیستم تهویه هوا، دنده پشت فرمان، رادار نقطه کور و rear cross و... سراتو را به عنوان ارزنده‌ترین خودرو خارجی در ایران در محدوده قیمتی خود تبدیل کرده است.

این خودرو در شرکت مفتاح رهنورد در محدوده ۱۳۶-۱۳۸ میلیون تومان عرضه می‌شود.

توسان ۲۰۱۷

یکی دیگر از خودروهای ارزنده در بازار ایران که قابلیت های بسیار بالاتری نسبت به قیمت خود دارد و انتظارات خریدار را نسبت به پولی که می‌پردازد کاملا برآورده می‌سازد، هیوندای توسان ۲۰۱۷ است. این خودرو که در شرکت مفتاح رهنورد با قیمتی در حدود ۱۹۰-۱۹۴ میلیون تومان عرضه می‌شود، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اروپایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته چرا که همزمان نیازهای درون و برون شهری را برآورده می‌سازد.

هیوندای توسان ۲۰۱۷ یک SUV لوکس و جمع و جور است و از لحاظ طراحی و امکانات رفاهی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و با لیست نسبتا کاملی که از آپشن‌های رفاهی دارد، در کلاس خود فوق‌العاده و بی‌نظیر محسوب می‌شود.

فضای بزرگ و طراحی مناسب آن، فرمان پذیری خوب، کابین بدون صدا، استهلاک پائین و دوام قطعات این خودرو، آپشن های متعدد و تکنولوژی بالا و ...توسان را به یکی از ارزنده‌ترین خودروها و شاسی بلندهای خارجی در بازار ایران تبدیل کرده است.

هیوندای سانتافه ۲۰۱۷

پرفروش‌ترین مدل‌ هیوندای در بازار ایران، مدل شاسی بلند سانتافه است و این محبوبیت بی‌دلیل نیست چرا که سانتافه یک محصول هوشمندانه از کمپانی کره‌ای است که در عین ابهت و زیبایی و برخورداری از طراحی مناسب داخلی و خارج، ارزان‌تر از هم‌ رده‌هایش در ژاپن و آلمان است. سانتافه نه تنها از نظر آپشن با رقبا برابری می‌کند بلکه در همه موارد بالاتر هست.

این خودرو خانوادگی، علاوه بر آنکه برای کسانی که خواهان هیجان رانندگی و راحتی بیشتری هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود، برای سفرهای درون شهری و حتی جاده‌های ناهموار برون شهری نیز مناسب است. سیستم تعلیق و هندلینگ مناسب، رانندگی نرم و بی صدا، ابعاد مناسب برای استفاده های درون شهری در شهرهای شلوغ، فرمان پذیری خوب، شتاب و ایمنی بالا همگی به خوبی ارزنده بودن این خودرو نسبت به قیمتش را اثبات می‌کنند.

بهای این شاسی بلند با ارزش در شرکت مفتاح رهنورد با توجه به برخی آپشنها متفاوت بوده و بین ۲۲۴ تا ۲۴۰ میلیون تومان است.

شایان ذکر است خریداران تمامی این خودروها در شرکت مفتاح رهنورد به عنوان یک برند قابل اعتماد و با حسن شهرت در افکار عمومی، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای، تخصصی و فنی، از حمل رایگان تا محل شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث رایگان، پرداخت ۸۰ درصد بیمه بهره‌مند خواهند شد.

پاسخگویی آنلاین شبانه‌روزی به مشتریان در خصوص خرید این خودروها از طریق سایت meftahrahnavard.com از دیگر خدماتی است که خریداران در صورت تمایل می‌توانند از این امکان استفاده یا با شماره تلفن ۸۴۲۶۲ تماس حاصل کنند.

401

کد خبر: 802916

وب گردی

وب گردی