علیزاده: توقعم مدال طلا بود اما به هر دری زدم نشد/ فعلا برنامه‌ای برای جراحی ندارم و می‌خواهم ابتدا استراحت کنم

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی گفت: من در مسابقات نیز تمام تلاش خود را کردم و به فینال نیز رسیدم اما در دیدار نهایی به هر دری زدم نشد به مدال طلا برسم.

کیمیا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در خصوص سطح کیفی بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اظهار داشت: این مسابقات با حضور تعداد زیادی کشور شرکت کننده یکی از بزرگترین مسابقاتی بود که من تجربه کرده بودم و از برخی نتایج نیز شوکه شدم. در مسابقات جهانی کره‌جنوبی تعدادی از قهرمانان المپیک و جهان حذف شدند که برای من جای تعجب داشت. همه کشورهای دنیا نشان دادند که کار کردند و دیگر تکواندو متعلق به یک یا دو کشور نیست .

وی در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان عنوان کرد: من در دو تیم جهانی 2015 در روسیه و 2017 در کره‌جنوبی حضور داشتم و معتقد هستم تیم امسال نتایج بسیار بهتری را کسب کرد . ناهید کیانی و طیبه پارسا در این مسابقات تا پای سکو نیز رسیدند و می‌توانستند به مدال برنز برسند. بازیکنان ما در این مسابقات مغلوب کسانی شدند که روی سکو رفتند و مدال‌های طلا و برنز کسب کردند.

نایب قهرمان تکواندو جهان با تاکید بر موفقیت تیم ملی بانوان در دوره‌های آینده گفت: به نظر من تکواندو بانوان ایران در سال 2019 تعداد مدال‌های بیشتری کسب خواهد کرد.

علیزاده در خصوص آسیب دیدگی‌های خود یادآور شد: به هر حال یکسری از آسیب دیدگی‌ها من از قبل از المپیک تا مسابقات جهانی همراه من بود و من فقط توانستم بعد از المپیک مچ پای چپ خود را جراحی کنم. برای بقیه آسیب دیدگی‌ها کاری نمی‌توانستم بکنم تا بتوانم در مسابقات جهانی حاضر شوم . اگر می‌خواستم همه آسیب دیدگی‌هایم را درمان کنم قطعا مسابقات جهانی کره‌جنوبی را از دست می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: من در مسابقات نیز تمام تلاش خود را کردم و به فینال نیز رسیدم اما در دیدار نهایی به هر دری زدم نشد به مدال طلا برسم. توقعم از خودم کسب مدال طلا بود اما مربی من نمی‌خواست اجازه حضور در مسابقات نهایی را به من بدهد اما من نماینده ایران بودم و نمی‌خواستم ایران بازنده باشد یا در زمین حاضر نشوم. ترجیح من این بود مبارزه کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت انجام بدهم.

دارنده نشان برنز المپیک ریو در خصوص وضعیت آسیب دیدیگی‌های خود گفت: طبق نظر پزشکان آسیب دیدگی‌های من مشخص است و مچ پا و دست راستم دچار آسیب دیدگی هستند و زانوی من نیز در این مسابقات آسیب دید. پزشکان از قبل به من گفته بودند باید مچ پا و دستم را عمل کنم اما قصد داشتم با حضور در مسابقات جهانی این کار را به بعد از مسابقات موکول کنم. در حال حاضر نیز برای جراحی برنامه‌ای ندارم و قصد دارم ابتدا کمی استراحت کنم و بعد به فکر درمان مصدومیت‌هایم باشد.

603

کد خبر: 803043

وب گردی

وب گردی