چهارشنبه  نامزدهای اولیه برای شهرداری تهران معرفی می شوند

عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: در فرآیند انتخاب شهردار قرار است روز چهارشنبه هر یک از اعضا حداکثر 3 نفر را معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صدا و سیما، حجت نظری افزود: انتخاب شهردار در دوره پنجم شورای شهر تهران فرآیند خاص خود را دارد.

وی گفت: در مرحله اول هر یک از اعضا قرار است حداکثر 3 نفر را که با کارشناسی های صورت گرفته تعیین کرده اند پیشنهاد دهند.

عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران با بیان اینکه ممکن است افراد پیشنهادی هر یک از اعضا با یکدیگر همپوشانی داشته باشد گفت: بعد از اعلام و پیشنهاد حداکثر 3 نفر از جانب هر یک از اعضای شورای پنجم برای تصدی شهردار تهران کارشناسی های اولیه صورت می گیرد.

وی افزود:در مرحله بعد ، از بین افراد معرفی شده رای گیری خواهد شد و هر کس حداقل 5 رای بیاورد به مرحله بعدی انتخاب شهردار خواهد رفت.

نظری افراد نامبرده شده در فضای مجازی به عنوان متصدیان جانشینی آقای قالیباف در شهرداری تهران را تنها گمانه زنی دانست و گفت: چهارشنبه این هفته افراد پیشنهادی معرفی می شوند که مطمئنا برای انتخاب شهردار نیاز به بررسی های بیشتر خواهد بود.

وی گفت: در جلسات اعضای منتخب شورای پنجم به هیچ وجه روی انتخاب فردی خاص به عنوان شهردار تهران بحث نشده است.

نظری تصریح کرد: بعد از امضای میثاق نامه اعضا تصدی سمت شهرداری تهران برای آقای هاشمی منتفی است زیرا در میثاق نامه آمده است که به هیچ عنوان برای اخذ تصدی سمت نمی تواند جمع شورا را ترک کنند.

703

کد خبر: 803093

وب گردی

وب گردی