کارآفرینی و مهارت آموزی  به مددجویان مجموعه بهاران

مددجویان مجموعه بهاران به همت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 با حضور کارآفرینان توانمند سازی و آماده ورود به بازار کار می شوند.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: فعالیت های مجموعه بهاران به مددجویانی که ترک اعتیاد کرده اند اختصاص دارد که ما در سال جاری با دعوت از کارآفرینان و پیشه وران ماهر بر مسئله مهارت آموزی و کارآفرینی این افراد تمرکز کرده ایم.

طباطبایی همچنین افزود: در حال حاضر کارآفرینان در 4 بخش انگشتر سازی و ساخت زیورآلات نقره، الکترونیک، ساخت سازهای سنتی و منبت و معرق در مجموعه بهاران این منطقه مشغول آموزش و مهارت ها به مددجویان هستند.

او در ارتباط با مسئله اشتغال مددجویان ادامه داد: توانمند سازی از جمله اهداف ما در فعالیت های این مجموعه است. چراکه دور ماندن این افراد از چرخه اعتیاد و داشتن یک زندگی پاک نیازمند اشتغال آن ها پس از ترک اعتیاد است.

توانمند سازی از جمله اهداف ما در فعالیت های این مجموعه است. چراکه دور ماندن این افراد از چرخه اعتیاد و داشتن یک زندگی پاک نیازمند اشتغال آن ها پس از ترک اعتیاد است

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با همکاری کارآفرینان؛ محصولاتی که توسط مددجویان تولید می شود در بازار به فروش برسد و زمینه درآمد زایی برای آنان را فراهم سازد.

طباطبایی همچنین از فعالیت مرکز کارآفرینی دست آفرین منطقه 11 در باغ کتاب تهران خبر داد و افزود: مرکز کارآفرینی دست آفرین منطقه 11 در زمینه تولید، توزیع و فروش صنایع دستی فعال است که برای عملکرد بهتر به عرضه محصولات خود در باغ کتاب تهران می پردازد.

700

کد خبر: 803106

وب گردی

وب گردی