محصص:مربیان لیگ برتری با تیم ملی امید همکاری کنند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت:از مربیان و سرمربیان لیگ برتری می خواهم که همکاری لازم را با تیم ملی فوتبال امید داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: امروز نشستی را برگزار و در خصوص برنامه های اردویی این تیم به بحث و تبادل نظر پرداختیم و گزارشی را از سرمربی جوانان بانوان در اختیار گرفتیم تا بررسی های لازم در خصوص روند رو به رشد این رشته صورت گیرد.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید که خود را برای حضور در رقابتهای زیر 23 سال قرقیزستان آماده می کند، گفت: از مربیان و سرمربیان لیگ برتری که همگی دوستان خوب من محسوب می شوند در خواست دارم با توجه به مشکلات فراوانی که بر سر راه تمرینات آماده سازی تیم خود دارند، با تیم ملی فوتبال امید همکاری لازم را داشته باشند چرا که تیم ملی فوتبال امید آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان است و باید با یک نگاه و استراتژی ویژه برای موفقیت این تیم گام برداشت.
محصص در ادامه خاطر نشان کرد: استخوان بندی تیم ملی امید از تیم ملی جوانان تشکیل شده است چرا که بازیکنان این تیم با توجه به تجربه حضور در جام جهانی و انجام تمرینات مختلف، می توانند در مسابقات زیر 23 سال آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند. بر همین اساس از مربیان می خواهم که کمال همکاری را با این تیم داشته باشند.
وی در پایان درباره انتخاب کادر فنی تیم های ملی زیر 19 سال و زیر 16 سال گفت: به زودی کادر این تیم ها نیز مشخص خواهد شد تا با برگزاری اردوهای تدارکاتی، این دو تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آماده شوند.

604

کد خبر: 803123

وب گردی

وب گردی