تمدید مهلت ثبت‌نام نخستین چالش فناوری نانوساخت تیپ میکروسکوپ اتمی

مهلت ثبت‌نام در چالش‌ فناوری «ساخت نانوحسگر زیستی تشخیص باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم بر پایه نوارهای کاغذی» که به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود  تا ۱ مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش فناوری «ساخت نانوحسگر زیستی تشخیص باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم بر پایه نوارهای کاغذی» تا تاریخ ۱ مردادماه سال جاری تمدید شد.
از این رو محققان دانشگاهی، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقمند به شرکت در این چالش نوآوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.
چالش‌ فناوری فوق که از دهم خردادماه فرآیند ثبت‌‏نام مرحله اول آن‌ آغاز شده است، طی سه مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول پس از ارزیابی کلیه طرح‌های دریافتی در کمیته ارزیابی ستاد توسعه فناوری نانو، طرح‌های برگزیده شناخته شده و به‌منظور ساخت نمونه اولیه (طی مرحله دوم) تا سقف ۱۰ میلیون تومان گرنت برای استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی نانو و یا خرید مواد و لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز اعطا خواهد شد.
گفتنی است که به نمونه‌‏های اولیه منتخب توسط هیات داوران در پایان مرحله دوم، هر کدام ۵ میلیون تومان گرنت و ۳ میلیون تومان جایزه از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی تعلق خواهد گرفت و برندگان راهی مرحله نهایی (ساخت محصول نهایی) خواهند شد. در پایان این چالش به صاحب برترین محصول نهایی، از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی جایزه نفیس ۷۰ میلیون تومانی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است صاحبان طرح‌های برتر در این چالش‌ علاوه بر دریافت جوایز نقدی و خدمات مشاوره‌ای، از تسهیلات تجاری‌سازی برای توسعه طرح خود نیز بهره‌مند خواهند شد.
چالش‌ فناوری «ساخت نانوحسگر زیستی تشخیص باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم بر پایه نوارهای کاغذی» به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
200

کد خبر: 803162

وب گردی

وب گردی