منصوریان مقصر است یا مسوولان/قرارداد قبل از تایید رسمی کادرپزشکی!

گویا استقلالی ها با کادر پزشکی تیم دچار مشکل شدند و این در حالی است که پزشکان تیم در سفر استقلال نیز تیم را همراهی نکردند.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها در حالی راهی ارمنستان شدند که پزشکان همراه تیم نیستند و حضوذ کادر پزشکی در حالی که تیم برای آغاز لیگ آماده می شود بسیار مهم است اما گویا اختلافات در تیم بسیار زیاد است.

گفتنی است پیش از عقد قرارداد بازیکنان جدید نفرات طبق اصول باشگاه در اختیار کادر پزشکی قرار می گیرند تا پس از تایید کامل سلامتی قرارداد خود را نهایی کنند اما این در حالی است که استقلالی ها پیش از تایید پزشکان قراردادهای خود را امضا کردند و این موضوع با واکنش شدید دکتر نوروزی قرار گرفته است.

مدیریت استقلال پس از حضور جباری در استقلال از سلامت کامل این بازیکن سخن به میان آورد اما این در حالی است که منصوریان ار نوروزی خواسته تا ازاین بازیکن تست بگیرد و حتما از سلامت کامل وی اطمینان حاصل کند.

این در حالی است که پزشک استقلال اعلام کرده از وضعیت بازیکنان تیم بی خبر است و تمام قرارداد ها بدون انجام تست بوده و وی به عنوان مسوول پزشکی تیم از اوضاع نفرات جدید بی خبر است و تستی صورت نگرفته است.

این اوج ناهماهنگی در استقلال جالب توجه است و مشخص نیست که در این شرایط منصوریان مقصر است یا مسوولان و مدیریت استقلال.

اما موضوعی که قابل توجه است اینکه پزشکان استقلال را همراهی نکردند و امکان جدایی نوروزی از استقلال وجود دارد زیرا وی علیه تیم موضع گیری کرده و به احتمال قوی این پزشک و تیمش پس از سالها از جمع آبی ها جدا می شوند.

کد خبر: 803254

وب گردی

وب گردی