طراحی یک شیشه جدید برای خودروی ژاپنی ZZ

در صورتی که به دنیای تیونینگ خودرو به ویژه در ژاپن علاقه نداشته باشید، ممکن است هرگز نام Tommykaira  را نشنیده باشید.

به گزارش ایسکانیوز، رودستر ZZ این شرکت نماینده بسیار جالبی از طیف وسیع این بخش از بازار است و اکنون جالب تر است که بدانید این شرکت در حال ارائه یک خودروی متفاوت تر با ویژگی های فنی بهتر است.

این خودرو از آن جهت کاملا منحصر به فرد است که اولین وسیله نقلیه جهان با شیشه جلوی رزین پلی کربنات است. بدین معنا که شیشه جلوی آن کاملاً شفاف است و لذا نه تنها مونتاژ آن راحت تر است بلکه دید آن بسیار بیشتر است. این شیشه جلو از پاییز امسال برای خودروی الکتریکی فوق عرضه می شود.

شیشه های کوچک و تقریبا بدون ستون پیش تر بر روی ماشین های کلاس کلاسیک نصب می شدند، اما استانداردهای ایمنی مدرن استفاده از مجموعه های حجیم در ماشین های اسپرت امروزی زا اجبار می کنند.

شرکت تأمین کننده Teijin یک ساختار ضخیم را طراحی کرده است - یکی که به اندازه کافی قدرتمند است تا طراحان خودرو بتوانند با خیال راحت از ستون سنتی A را حذف کنند.

گفته می شود خودروی ZZ مطابق استانداردهای ژاپنی باشد. این خودرو دارای 302 اسب بخار توان و 415 نیوتون متر گشتاور است. از دیگر ویژگی های ZZ می توان به شاسی یک تکه آلومینیومی و سامانه تعلیق جدید با 36% وزن کم تر اشاره کرد.

401

کد خبر: 803266

وب گردی

وب گردی