طرح تعویض محصولات کارکرده رنو با خودروهای جدید برند فرانسوی

مدیر بازاریابی نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران از اجرایی شدن طرح تعویض خودروهای کارکرده رنو با محصولات جدید این برند فرانسوی در ایران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد مرتضایی با بیان اینکه این طرح از ابتدای سال 96 در دستور کار مدیران شرکت قرار داشته است، گفت: پس از بررسی این طرح در لایه های مختلف مدیریتی و کارشناسی در نهایت تصمیم به اجرای طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات مدرن و جدید رنو به مرحله اجرایی نزدیک شد.

وی ادامه داد: در این طرح که پیش نیازهایی مانند انجام بازدید و سرویس های دوره ای در نمایندگی مجاز رنو گنجانده شده است، مالکان خودروهای کارکرده ی رنو قادر خواهند بود با فروش خودرو به شرکت اقدام به خرید محصولات جدید این برند فرانسوی نمایند.

مرتضایی با اشاره به تخفیفات و شرایط ویژه ای که برای طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات صفرکیلومتر رنو اختصاص یافته است، افزود: در طرح جدید شرکت نگین خودرو قیمت خودروی کارکرده زیر نظر کارشناسان رسمی دادگستری مشخص و به صورت توافقی از مالک خودرو خریداری خواهد شد.

وی گفت: خودروهایی که برای ارائه به آن دسته از مشتریان وفادار به برند رنو که در این طرح شرکت می کنند، ارائه می شود، محصولاتی همچون رنو کولئوس و رنو تالیسمان خواهد بود.

مدیر بازاریابی نگین خودرو در پاسخ به این سوال که برای خودروهای کارکرده ی خریداری شده از مشتریان چه اتفاقی می افتد، گفت: این خودروها بعد از اورهال و انجام سرویس های لازم، با گارانتی نماینده رسمی رنو در ایران مجددا وارد شبکه ی فروش رنو می شود.

مرتضایی در پایان از ایجاد سایت خرید و فروش ویژه صاحبان و علاقه مندان برند رنو در ایران خبر داد و گفت: این سایت که به زودی مراسم رونمایی آن برگزار می شود، به عنوان سایت اختصاصی خرید و فروش محصولات رنو به سرویس دهی به علاقه مندان خواهد پرداخت.

سایت مذکور بنابراعلام مدیر بازاریابی نگین خودرو در ابتدای کار مختص محصولات شرکت نگین خودرو خواهد بود.

401

کد خبر: 803270

وب گردی

وب گردی