از دستاوردهای  مهم دفاع مقدس، تکامل نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، تکامل نیروهای مسلح است که به سبب استفاده از تجارب فرماندهان دفاع مقدس توانستیم گام های خوب و موثری در این راه برداریم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در کلاس درس تجزیه و تحلیل دفاع مقدس در دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، به تشریح درس دفاع مقدس و اثرات آن در نیروی انتظامی پرداخت.
وی که رئیس گروه علمی دفاع مقدس نیز است به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی برای آیندگان است،اشاره کرد و گفت: استفاده از این گنجینه برای نیروهای مسلح، به ویژه نیروی انتظامی امری ضروری است.
این مقام عالی انتظامی کشور، عملکرد موفقیت آمیز بسیاری از رده های ناجا را مرهون گسترش روحیه جهادی در آنها دانست و گفت: در هرکجا که با روحیه جهادی و ایثارگری ورود پیدا کرده ایم، موفق بوده ایم.
فرمانده ناجا تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، تکامل نیروهای مسلح است که ما به سبب استفاده از تجارب فرماندهان دفاع مقدس توانستیم گام های خوب و موثری در این راه برداریم.
سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: خود باوری، اعتماد به نفس و اثبات «ما می توانیم» نیز گنجی از گنجینه های این دوران است.
فرمانده ناجا گفت: گسترش فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف ما در نیروی انتظامی به شمار می آید که این فرهنگ دربرگیرنده مدیریت جهادی و ایثار و از خودگذشتگی است.

703

کد خبر: 803330

وب گردی

وب گردی