راز ضد درد بودن طب سوزنی کشف شد/طب سوزنی می تواندبسیاری از بیماری ها را درمان کند

محققان دریافتند ، روش صحیح و نحوه چرخاندن سوزن‌های طب سوزنی در نقطه درد می‌تواند باعث از بین رفتن و کاهش دردهای بدن شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیلی میل ،یک تیم محقق از پژوهشکده (La Biomed) در کالیفرنیا دریافتند که روش صحیح طب سوزنی در افراد می‌تواند بسیار موثر باشد.به گفته این محققان روش صحیح و نحوه چرخاندن سوزن‌های طب سوزنی در نقطه درد می‌تواند باعث از بین رفتن و کاهش دردهای بدن شود.
این محققان دریافتند که وقتی این سوزن‌ها در محل درد فرو می‌روند، نیتریک اکساید در آن محل افزایش یافته که این ماده شیمیایی بسیار ضد درد است و می‌تواند نقش مهمی در کاهش و از بین بردن درد داشته باشد.
همچنین زمانی که سوزن‌ها در محل دقیق درد فرو روند باید به آرامی و نیروی کم چرخانده شوند که اگر از سوزن‌های گرم استفاده شود اثر ضد دردی بیشتری پیدا می‌کند.
برخلاف اینکه قرن‌هاست انسان‌ها از طب سوزنی استفاده می‌کنند، ولی هنوز بسیاری از متخصصان نمی دانند چرا طب سوزنی به عنوان کاهش دهنده درد خوانده می‌شود و بسیاری از آنها این باور را قبول ندارند.

این تیم تحقیقاتی بر این باور است که قبلا این درمان بیشتر به صورت تهاجمی و سریع انجام می شده که موجب نتیجه

نا مطلوب و اثر بخشی ضعیف بوده،به این دلیل مورد تایید اکثرمتخصصان قرار نگرفته و تحقیقات قدیمی بر بی‌تاثیر بودن آن تاکید دارند.
چینی‌ها باستان براین باور بودند که طب سوزنی با از بین بردن قفل‌های انرژی در کانال‌های حیاتی انسان باعث تولید جریان انرژی و نیروی نامرئی قوی در بدن می‌شود.
در حال حاضر طب سوزنی اغلب اوقات برای دردهای مختلف بدن به خصوص دردهای پایین کمر، استئوآرتریت، میگرن بسیار موثر است.

مترجم:سولماز ظریفی

704

کد خبر: 803385

وب گردی

وب گردی