مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می شود/ ثبت نام از اول مرداد

مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف 23 شهریور آغاز می شود، داوطلبان می توانند از اول مرداد در این ماراتون ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور 23 تا 25 شهریور در دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، شرکت آریا راد شریف و آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

داوطلبان شرکت در این مسابقات می توانند از یکم تا سی و یکم مرداد با مراجعه به سایت رسمی این مسابقه به نشانی http://MPM.SHARIF.IR در این ماراتون ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارهای 5-66028963 تماس بگیرند.

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه چیست؟

طراحی و پیاده سازی یک برنامه کاربردی موبایل و ارائه طرح اولیه پروژه بعد از 48 ساعت شرط شرکت در ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف است.

داوطلبان توجه داشته باشند، قدم های اولیه باید درست و با دلیل برداشته شده باشد، تکمیل و ارائه طرح کامل در روند مسابقه انجام خواهد شد.

مهم است که کاربران بدانند چگونه از برنامه استفاده کنند، و این کار برایشان ساده و لذت بخش باشد. دسترسی به بخش های مختلف، عملیات ها و امکانات برنامه آسان طراحی شده باشد تا کاربر احساس سر در گمی نکند و راحت و سریع به خواسته خود برسد.

روش کار گروهی، محیط برنامه نویسی، تکنولوژی های استفاده شده، ابزارهای به کار گرفته شده و در آخر کد نوشته شده و روش کد نویسی نیز در این مسابقه مهم است اهمیت دارد، البته زمان کم 48 ساعت نیز مد نظر قرار گرفته می شود.

204/200

کد خبر: 803405

وب گردی

وب گردی