قدردانی دانشگاهیان  استان کرمان ازتعامل سازنده رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ومسئولان وزارت علوم

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با توجه بازگشت رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه و رفع دغدغه دانشجویان تاکید کردند که تعامل و همدلی سازنده مسئولان در راستای تحقق اهداف عالی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم یابد.

به گزارش ایسکانیوز، استادان، کارکنان و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از تدابیر و حمایت‌های دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و تعامل سازنده مسئولان وزارت علوم برای رفع نگرانی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
دانشگاه آزاد اسلامی یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است.
دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی که انقلاب فرهنگی رخ داده بود و دانشگاه‌ها در تعطیلی بودند با پیشنهاد حضرت آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی و تایید و کمک مادی و معنوی امام راحل آغاز به کار کرد.
کمتر کسی باور داشت که این دانشگاه روزی بتواندبا بیش از یک میلیون و 500 هزار دانشجو، 40 درصد بار آموزش کشور را به دوش کشیده و با 5 میلیون فارغ التحصیل، 70 هزار هیأت علمی تمام وقت و میلیون‌ها مترمربع فضای آموزشی، بتواند به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی تبدیل شده و منشاخدمات شایسته و شایانی برای مردم و فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با توسعه علم و تکنولوژی، سرمایه گذاری و اشتغال، شکستن انحصار دولتی، توسعه منطقه ای و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسعه حوزه ورزش و تربیت بدنی و سلامت جسم، امنیت ملی و قومی و توسعه عدالت در آموزش عالی ایران و عدم وابستگی به بودجه عمومی کشور، توجه و تاکید بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جغرافیای اقلیم‌های مختلف دستاوردهای بسیار مثبتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است.
ما دانشگاهیان استان کرمان به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ازتدابیر و حمایت‌های رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وتعامل سازنده مسئولان وزارت علوم برای رفع نگرانی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرده وامیدواریم این تعامل و همدلی سازنده در جهت تحقق اهداف عالی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم یابد.
بی شک این تعامل مثبت موجبات خوشحالی و آرامش خاطر استادان، کارکنان و مدیران و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کرده و با زنده کردن بارقه های امید در بین مشتاقان به این دانشگاه، انگیزه تلاش و کوشش برای رشد و بالندگی آن را در دل استادان وکارکنانش دوچندان کرده وتداوم فعالیت 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی را در اقصی نقاط کشوربه همراه دارد.
توفیق روزافرون شما و سایر خدمتگذاران به نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستاریم.
گفتنی است کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز گذشته 11 تیر جلسه‌ای مشترک با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان ایشان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان دانشگاه و اعضای کمیسیون تشکیل و مقرر شد رشته محل‌های مقطع کارشناسی‌ارشد مورد بحث دانشگاه آزاد اسلامی کما فی سابق در واحدهای دانشگاهی دایر و داوطلبان بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام دانشگاه به نشانی www.azmoon.org، تا 17 تیر رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

200

کد خبر: 803455

وب گردی

وب گردی